בקרוב: סקייפ תפסיק לתמוך ביישומי צד שלישי

החל מדצמבר תגביל הענקית מרדמונד את האפשרות להשתמש בממשק התכנות של סקייפ לביצוע הקלטות, שידור, שיחות וכן הלאה ● כבר עתה לא ניתן יותר להוריד יישומים מהחנות של סקייפ, ה-App Directory ● המטרה: איחוד יכולות השירות בכלל הפלטפורמות

מיקרוסופט (Microsoft) תפסיק לספק תמיכה וגישה ליישומי שולחן עבודה המשתמשים בתוכנת המסרים והשיחות סקייפ (Skype). ההגבלה תיכנס לתוקף בחודש דצמבר ולכלל היישומים המשתמשים בממשק התכנות של סקייפ כדי לבצע הקלטות, שידור, שיחות ועוד.

כבר עתה לא ניתן יותר להוריד יישומים מהחנות של סקייפ, ה-App Directory. בנוסף, מעבר להפסקת התמיכה ביישומים, התוכנה הפופולרית לא תתמוך גם בחומרה ייעודית עם רכיבים שמנצלים את השירות, כולל ערכות מיקרופון/אוזניות וכדומה. המטרה הראשית של הענקית מרדמונד היא לאחד את כל היכולות והפונקציות שמוצעות כיום עבור פלטפורמות המיחשוב השונות. כך, לדוגמה, היישומים לפלטפורמות הניידות אינם תומכים באפשרויות צד שלישי.

"אנו עובדים קשה כדי לפתח טכנולוגיות חדשות ולהכניס שיפורים שיועילו למשתמשי סקייפ בכל הפלטפורמות, במיוחד בהתקנים ניידים. שינויים אלו ישפרו באופן משמעותי את איכות השיחות ואת מהירות ההעברה של ההודעות המיידיות, ובמקביל יישמרו על חיי סוללה מצוינים במכשירים ניידים", נכתב בדפי התמיכה של סקייפ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. HAWK

    כל הכבוד ומגיע להם על 2 הדברים שיחות ברמת HD והגברת הבטיחות והביטחון באפליקציה ולכן לא סתם היא כזו פופולרית

אירועים קרובים