שבועיים לאחר ההשקה: התלונות על באגים בחלונות 8.1 הולכות ומצטברות

אחת התלונות הנפוצות היא טענה שהמערכת קופאת לאחר ההתקנה או אחרי שמשאירים אותה זמן רב בלי פעילות ● הדרך היחידה לצאת ממצב זה היא לכבות ולהדליק את המחשב באופן פיזי ● ממיקרוסופט נמסר כי "אמנם אין לנו עדיין תאריך לשחרור תיקון, אולם אנחנו פועלים לפתור את הבעיות הללו מהר ככל האפשר"

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

כשבועיים בלבד לאחר ההשקה של חלונות 8.1 (Windows 8.1) הולכות ומצטברות בפורומים של קהילת חלונות לא מעט תלונות אודות הגרסה. הנפוצה שבהן היא טענה שהמערכת קופאת לאחר ההתקנה, כשהדרך היחידה לצאת ממצב זה היא לכבות ולהדליק את המחשב באופן פיזי, ולחזור למערכת רק לאחר מכן.

באחרונה התחילו להופיע גם תלונות שטוענות שחלונות 8.1 קופאת גם לאחר שמשאירים אותה זמן מה ללא פעילות. במקרה הזה ניתן להזיז את העכבר על המסך, אך לא ניתן לבצע פעולה כלשהי אחרת. גם כאן, הדרך היחידה לפתור את הבעיה היא לכבות ולהדליק את המחשב.

הסיבה להיווצרות הבעיה הזו לא ידועה, אך במיקרוסופט (Microsoft) מעריכים שהיא נובעת משימוש במנהלי התקנים לא מתאימים. לכן, החברה ממליצה למשתמשים לוודא שמותקנים במערכת מנהלי ההתקנים המעודכנים ביותר, כאלה שמתאימים לחלונות 8.1.

בעיה אחרת, שמיקרוסופט כבר סיפקה אישור לקיומה, היא השתהות של סמן העכבר. בעיה זו באה לידי ביטוי בעיקר במשחקים שפועלים תחת מערכת ההפעלה החדשה. מהחברה נמסר כי "אמנם אין לנו עדיין תאריך לשחרור תיקון, אולם אנחנו פועלים לפתור את הבעיות הללו מהר ככל האפשר. בעיית 'השתהות העכבר' היא למעשה כמה בעיות שונות שיכולות להיות תלויות במשחק, בשיטות קריאת אמצעי הקלט בהם משתמשים וכדומה. אם משחק תומך בקריאה ישירה של העכבר, השימוש באפשרות הזו יכולה לפתור את הבעיה".

אפשרות אחרת לפתרון היא שינוי התאימות של התהליכים והיישומים בהם מורגשת בעיה בעת שימוש בעכבר לחלונות 8, לפחות באופן זמני, עד שמיקרוסופט תמצא את הפתרון המלא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים