Pregnancy Tickers: האפליקציה שתלווה אתכם לאורך כל תקופת ההריון

האפליקציה מגיעה במגוון שפות ותספק לכם נתונים ותזכורות לקראת האירוע המרגש בחייכם ● Pregnancy Tickers היא טובה ושימושית, אבל כוללת פרסומות רבות ולא חינמית לחלוטין

כתבתי את הפתיח לאפליקציה הזו למעלה מחמש פעמים, ואולי אפילו יותר. מודה ומתוודה, התקשיתי. אולי הסיבה לכך היא הנושא: הריון. לא שמדובר בנושא שזר לי – זכיתי בילדה משלי ועברתי את ההריון שלה בצמוד למי שהייתה אז אשתי, אבל בכל זאת, לא ממש הצלחתי למצוא מילים כדי לתאר את המעקב אחר התקדמות ההריון מיום ליום. זה פשוט קרה, ואני לא חושב שאם היו שואלים אותי, הייתי יכול להתחייב בכל שלב בדיוק באיזה שבוע של ההריון אנחנו נמצאים. לגבי התאריך המשוער זה דווקא היה קל: בתי הייתה אמורה להיוולד בתאריך הלידה שלי, אבל במעקב השוטף, נו… קצת התקשיתי לזכור.

יכול להיות שזה מפני שבאותה התקופה הטלפונים לא היו ממש חכמים כמו עכשיו? אם היה לי אז טלפון מבוסס אנדרואיד (Android), סביר שהייתי מתקין אפליקציה קטנה ונחמדה בשם Pregnancy Tickers, שמאפשרת ליצור ווידג'ט מעקב אחר התקדמות ההריון. מדובר באפליקציה שימושית מאוד לזוגות המצויים בתהליך הבאת ילד לעולם – ובעברית. שפות נוספות בהן ניתן להשתמש באפליקציה הן ערבית, אנגלית וקוריאנית.

הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר התקנת האפליקציה הוא לגשת לדף היישומים ולחפש את הווידג'ט "סרגל הריון" תחת הלשונית ווידג'טים. כשמוצאים, יש לגרור אותו לאחד ממסכי הבית של הטלפון. ההצבה הראשונית של הסרגל הזה, כמו כל לחיצה עליו לאחר מכן, פותחת את מסך ההגדרות שלו. במסך הזה קובעים את מראה הווידג'ט/סרגל, אחרי שמגדירים את תאריך הלידה המשוער. אם יודעים אותו, פשוט מקלידים את התאריך, ואם לא – ניתן לקבוע אותו לפי מועד המחזור האחרון שקיבלה האם.

בניית הווידג'ט מורכבת משלושה חלקים: גרפיקה ראשית (בחירת סרגל), סמן (בחירת מרקר) ומלל (בחירת טקסט). תחת כל הגדרה כזו יש מסך עם אפשרויות שונות. במקרה של הסרגל מדובר בגרפיקות מגוונות, שמספקות את הרקע לספירה. במקרה של המרקר מדובר בכמות נאה של גרפיקות עבור הסמן שנע על פני הסרגל כדי לציין את התקדמות ההריון. בבחירת הטקסט מוצגות כמה אפשרויות כדי להגדיר מה יופיע מתחת לסרגל: כמה זמן עבר מתחילת ההריון או נשאר עד הלידה, בימים או בשבועות, או אם בכלל רוצים שטקסט יופיע מתחת לסרגל.

כשמסיימים את כל אלה גומרים, למעשה, את עבודת ההגדרה. מאותו הרגע מופיע על המסך סרגל נחמד שמציג את התקדמות ההריון. אפשר להגדיר כמה סרגלים שרוצים, כאשר לכל אחד מהם ניתן לקבוע הגדרות משלו. יש גם לציין שבמקרה של התקנת האפליקציה בטאבלט, הסרגלים שנוצרים מותאמים לגודל המסך הגדול יותר.

עם זאת, על אף היותה אפליקציה שימושית, יש בה כמה דברים שהפריעו לי. קודם כל, מדובר באפליקציה שבבסיסה היא חינמית, אבל רוב האפשרויות להגדרת הווידג'ט מבחינה גרפית נעולות במפתח קטן. עם ההתקנה מקבלים שני מפתחות בחינם, ואפשר להשיג עוד כמה על ידי שיתוף ולשיחה לחברים. במקרה שצריכים לשלם, הוספת שישה מפתחות עולה 0.99 דולר ורכישה של כל המפתחות – 1.99 דולר.

אין לי שום בעיה עם אפליקציות שמשתמשות במיקרו כלכלה כדי להכניס כסף מוצדק לידי המפתחים שלהן, אבל במקרה של Pregnancy Tickers, היחס בין אפשרויות החינם המועטות לכלל ההיצע פשוט נמוך מדי לטעמי. בנוסף, המשתמש צריך לסבול מפרסומות שקופצות על מסך מלא בזמן שהוא מגדיר את הסרגל. למרות זאת, התוצאה הסופית בהחלט טובה.

להורדת Pregnancy Tickers מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים