ארצות הברית: חצי מהמשתמשים הבוגרים צורכים חדשות בטוויטר

אותם גולשים מהווים 8% מהאוכלוסייה האמריקנית - כמעט מחצית מהם בני גילאי 29-18 ● מרביתם עושים זאת באמצעות מכשירים ניידים

רגע עם טוויטר

והרי החדשות: כמחצית מהמשתמשים הבוגרים בארצות הברית בטוויטר (Twitter) צורכים בה מידע על אירועי היום, בעיקר במכשירים ניידים – כך עולה מדו"ח שפרסם מכון Pew Research Center בשיתוף עם John S. and James L. Knight Foundation. בסך הכול, מדובר ב-8% מהאמריקנים הבוגרים. הנתונים מבוססים על סקר שנערך בקרב יותר מ-5,000 בוגרים אמריקנים, בהם משתמשי טוויטר ופייסבוק (Facebook).

"חדשות" מוגדרות בסקר כמידע על אירועים ונושאים שאינם קשורים אך ורק לבני משפחה וחברים. כמעט מחצית מצרכני המידע אודות אירועי היום בטוויטר נמנים על קבוצת הגיל של בני 18 עד 29. יצוין כי לא מכבר מינתה טוויטר את ויויאן שילר, ששימשה קודם לכן כמנהלת בכירה לחדשות במדיה דיגיטלית ברשת NBC, לאחראית על הקשר בין הרשת החברתית לגופי החדשות הגדולים.

מתוצאות סקר שפרסם מכון Pew Research Center לפני כשבועיים עולה כי גם שיעור צרכני החדשות הבוגרים בפייסבוק עומד על כמחצית מכלל המשתמשים הבוגרים ברשת החברתית הגדולה בעולם. אולם, השיעור של צרכני החדשות בפייסבוק מכלל האוכלוסייה המבוגרת בארצות הברית הוא קרוב לשליש, עקב המספר הגדול פי שישה של משתמשים בפייסבוק מאשר בטוויטר – 1.2 מיליארד מול 200 מיליון, בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים