תוכן שיווקי

גיא רחמים, NetApp: "ארגונים נדרשים לגיבוי בכל תצורה – דיסק או טייפ"

05/11/2013 15:11

הילל יוסף

לצד הצורך בטכנולוגיות להגנה משולבת על נתונים, שכפול וגיבוי דיסק לדיסק, אשר מאיצות ומפשטות באופן דרמטי פעולות גיבוי ושכפול לצורך התאוששות מאסונות ומטרות אחרות – זיהינו צורך בשילוב הדוק יותר עם יישומי גיבוי, במיוחד עבור ארגונים שסביבות הגיבוי שלהם צריכות לכלול מערכות המבוססות על קלטות", כך אומר גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות, NetApp ישראל.

רחמים התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית האחסון, יחד עם קומוולט (Commvault) ישראל ו-!We. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ב-6 לנובמבר, באולם קריפטון בכפר הירוק.

לפני יותר משנה, אמר רחמים, "NetApp השיקה את תוכנת הניהול SnapProtect‎, על מנת לספק תכונות אלה ואחרות. החברה עבדה בשיתוף פעולה עם קומוולט – כדי לשלב רכיבי ליבה של Simpana‎ של קומוולט, עם טכנולוגיות ליבה של NetApp. השילוב מעניק לארגונים את כל היתרונות שמנהלי התשתיות מצפים לקבל מעותקי Snapshot,‏ SnapMirror ו-SnapVault, וכן יתרונות מהותיים נוספים, ביניהם: האצת פעולות הגיבוי והשחזור; תמיכה מלאה במערכות קלטת; קטלוג של עותקי Snapshot, שכפולים וקלטות; תמיכה מובנית ב-VMware‏, Hyper-V‎‏ ויישומים פופולריים; הקצאה אוטומטית של אחסון משני; תצורות דירוג והתרחבות; תזמון ושמירה גמישים; דיווח; וניהול פשוט ואחיד עבור כל התכונות".

הפתרון, אמר רחמים, "הוא בתצורת OEM של קומוולט, אותו הכנסנו לסל המוצרים שלנו. הוא עובד עם כל עולם ה-Snapshot של NetApp, ויודע לנהל אותם ממקום אחד. הוא נותן מענה גיבוי לטייפ, ונותן תמונה מלאה של אותו Disk-to-disk-to-tape. היתרון הוא שהגיבוי נשאר בתצורת Native, דבר המאפשר שימוש רב יותר בעותק הגיבוי. זאת, כי אם נשמר אותו פורמט, ניתן להשתמש בו לצורכי אינדוקס המידע, לסביבת בדיקות או בחינת איכות, QA".

"מוצר נוסף שחברת NetApp עובדת עימו במשולב", אמר רחמים, "הוא התוכנה Simpana של קומוולט, אשר תוכננה לעבוד יחד בצורה חלקה מהמסד עד הטפחות, תוך התבססות על קוד יחיד משותף וקבוצות פונקציות משותפות, המספקים יכולות מעולות של הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים". לדבריו, "לקוח רוכש מוצר של קומוולט ובסופו של דבר נדרש לגיבוי לדיסק. או אז באה NetApp, והיא מביאה את אותו מוצר אחסון שמביא ביצועים טובים ביותר לעולם הגיבוי, עם משפחת e series".

"אנו מספקים מענה לצורכי הארגונים בשתי רמות", סיכם רחמים, "האחת היא גיבוי לדיסק והשנייה היא גיבוי לטייפ. בכל אחד מהמקרים אנו נותנים מענה גם לגיבוי בסביבת אחסון שהיא או NetApp וגם שאיננה כזו. !We הוא אינטגטור נהדר בתחום של NetApp וקומוולט כבר שנים רבות".

אירועים קרובים