צפו: מיקרוסופט שוב לועגת למוצרי אפל

הפרסומת החדשה של ענקית התוכנה לטאבלט החדש כוללת, איך לא, עקיצה מרומזת נגד המתחרה: "עם ה-Surface 2 אפשר לעשות 'עבודה אמיתית'"

היו שלום, Surface 2, צילום: מתוך פרסומת למכשיר

נחמד לדעת שמיקרוסופט (Microsoft) לא מוותרת. היא מאמינה במוצרים שלה ותמשיך לספר לנו שוב ושוב למה הם טובים כל-כך, במקרה שמישהו שכח. במסגרת מסע השכנוע האחרון שלה בעד הטאבלט Surface 2, הכולל את חלונות 8 (Windows 8) ולא חלונות RT, שוב מודגש הרעיון שה-iPad של אפל (Apple) הוא לא כלי עבודה אמיתי.

בסרטון החינוכי הזה, מעיד על עצמו המורה הצעיר שהוא מיושן, כזה שאוהב גירים ומחיקות, אבל יש שינויים בעולם. ובמה הם מתבטאים? שלכל הילדים בכיתה שלו יש Surface, והוא מאוד נחרץ באשר ליתרון הגדול של לגרסה החדשה שלו: יש לו מקלדת אמיתית, כך שאפשר לעשות בו "עבודה אמיתית".

הוא גם מאוד שמח לספר שהילדים יכולים גם לשחק ב-Surface 2 שלהם, או לדבר בסקייפ (Skype), אבל הכי חשוב – הוא ישמח לראות אותם מכינים עם המכשיר שיעורי בית.

מעניין למה הוא מתכוון במילים "עבודה אמיתית". כנראה לכל הדברים שאפשר היה לעשות במחשב הנייד, ועכשיו אפשר לעשותם ב-Surface 2. אבל מעל הכל, ברור שהוא רומז לכך שאי אפשר לעשות אותם ב-iPad…

רק שאלה אחת קטנה לסיום: אז איך קורה שאפל שולטת כעת ב-94% משוק החינוך עם הטאבלטים שלה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים