סדרת הטאבלטים Excite של טושיבה הושקה בישראל

הסדרה כוללת שלושה טאבלטים: Pure הבסיסי, Pro המתקדם ודגם Write ● הם ישווקו בארץ על ידי מפעיל, היבואנית של טושיבה, במחירים של החל מ-1,599 שקלים - לדגם הבסיסי

חודשים ספורים לאחר שהושקה בעולם מגיעה סדרת הטאבלטים Excite של טושיבה (Toshiba) לישראל. היא כוללת שלושה טאבלטים: דגם בסיסי – Pure, דגם מתקדם – Pro, ודגם Write, שמצויד בעט דיגיטייזר שמאפשר כתיבה בכתב יד על גבי מסך הטאבלט. הסדרה תשווק בארץ על ידי מפעיל, היבואנית של החברה לארץ.

דגם Pure כולל את המעבד מרובע הליבות Tegra 3 של Nvidia, שפועל על אנדרואיד 4.2 (Android 4.2). הוא מאפשר נפח אחסון של עד 32 ג'יגה-בייט ואפשרויות קישוריות, כולל אופציה למודם סלולרי (3G), לגלישה בכל מקום. מחירו ההתחלתי הוא 1,599 שקלים.

ה-Pro כולל את מעבד Tegra 4‎‏ בעל ארבע הליבות בשילוב זיכרון מערכת של 2 ג'יגה-בייט. יש לו מסך מגע קפסיטיבי בגודל 10 אינץ', צג PixelPure IPS שעשוי מזכוכית מוקשחת, בעל רזולוציה של 2560X1600 פיקסלים, ומצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל. הצליל שלו מופק בסיוע טכנולוגיית DTS Premium Voice Pro, יחד עם זוג רמקולים סטריאופוניים מתוצרת Harman kardon. גם לדגם זה יש אפשרויות קישוריות, כולל אופציה למודם סלולרי (3G), לגלישה בכל מקום. המחיר של ה-Pro הוא החל מ-2,440 שקלים.

עט הדיגיטייזר שכלול בדגם ה-Write מגיע עם חיישני לחץ ומדמה כתיבה של עט אמיתי על נייר. הטאבלט כולל אפליקציות מובנות לציור ולכתיבה, שמאפשרות להמיר את כתב היד לכתב מודפס ולהוסיף אותו למסמך אופיס (Office) לצורך עריכה, שיתוף או שמירה באמצעות חבילת ThinkFree Office 6.0. בזכות טכנולוגיית TruCapture של טושיבה ניתן גם ללכוד הערות שנרשמו על גבי לוח מחיק במהלך ישיבה ולחסוך מהמשתמש את הזמן והמאמץ שהיה משקיע בהקלדה מחדש של מידע בכתב יד. המפרט הטכני שלו זהה לזה של דגם ה-Pro, בתוספת מסך בטכנולוגיית Corning Gorilla. מחירו לצרכן עומד על החל מ-2,790 שקלים.

ניתן להשיג את המחשבים החדשים אצל המשווקים המורשים וברשתות אייבורי, באג, KSP וסניף א.ל.מ. בדיוטי פרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים