תוכן שיווקי

חברות יחסי הציבור אולמדיה וכותרת מתמזגות

אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה, ישמש מנכ"ל הפעילות הממוזגת, ויורם ברוש, המנכ"ל והבעלים של כותרת, יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה ● החברה הממוזגת תפעל תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כנפרדים

05/11/2013 16:46

חברות יחסי הציבור אולמדיה בבעלות אורן בסון, שמתמחה בתחומי הטכנולוגיה, ההיי-טק וה-IT, וכותרת יחסי ציבור, המטפלת בלקוחות במגזר העסקי עם דגש על חברות גלובליות וטכנולוגיה, ממזגות את פעילויותיהן.

בסון, מייסד ומנכ"ל אולמדיה, ישמש מנכ"ל הפעילות הממוזגת. יורם ברוש, הבעלים ומנכ"ל כותרת, יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה. לאחר איחוד הפעילויות תפעל החברה הממוזגת תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כנפרדים. הארגון החדש יעסיק 12 עובדים.

"איחוד פעילות שתי החברות יוצר את אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בעולמות של לקוחות גלובליים, חברות טכנולוגיה, היי-טק, סטארט-אפים והון-סיכון, IT, חברות ייעוץ ועוד", אמר בסון. "לאורך שנים רבות פעלו כותרת ואולמדיה בתחומים מאוד דומים. אנחנו נמצאים בימים אלה בעיצומו של תהליך חיזוק הפעילות במדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות".

ברוש, מנכ"ל כותרת, אמר כי "אחרי 27 שנים מאז הקמת כותרת על ידי שותפי, ניסו כהן ז"ל, החלטנו בחברה לעשות את הצעד הבא לקידום פעילותה וסל שירותיה. החיבור עם אולמדיה מעניק לכותרת עוד עוצמה ושירותים משלימים בתחומים מדיה דיגיטלית ורשתות חברתיות".

אירועים קרובים