תוכן שיווקי

סאפ ו-סאס מרחיבות את הכוח של ארגונים בזמן אמת באמצעות שותפות אסטרטגית

החברות יציעו פתרונות חדשניים בעלי יכולת ביצועים מהירה, המשלבים את פלטפורמת HANA עם פתרונות עסקיים של סאס ● קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת סאס בישראל: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות עומד ליצור ערך מוסף ללקוחות מובילים בישראל"

05/11/2013 17:18

סאפ ו-סאס חשפו שותפות אסטרטגית הצפויה לקדם יכולות לעיבוד בזיכרון (in-memory) עבור עסקים במגזרים השונים. החברות יפעלו בשותפות קרובה על מנת לייצר טכנולוגיה משותפת ומפת דרכים המיועדות למנף את פלטפורמת HANA ואת יכולות האנליטיקה של סאס.

כך, על ידי שילוב יכולות העיבוד בזיכרון של הפלטפורמה עם האפליקציות האנליטיות של סאס, יוכלו האלגוריתמים המתקדמים של החברה לרוץ על גבי הפלטפורמה ויאפשרו למקבלי החלטות למנף את הערך של אנליטיקה בזמן אמת בסביבה הקיימת של סאס ו-HANA בארגונים. שיתוף הפעולה צפוי לרתום את הכוח של הפלטפורמות המשולבות תוך חיסכון בהנעת הנתונים, שיכפולם והתאמות ביניהם. השילוב יאפשר גם פעילות מיחשוב מקבילה בעומסי עבודה גדולים, תוך עיבוד בזיכרון, ויצרו פתרונות Big Data שלא ניתן היה לספקם בעבר.

פונקציונליות העיבוד בזיכרון מתוכננת לשפר את התפוקה של מדעני נתונים על ידי האצת פיתוח מודלים, בדיקתם ופריסתם. הסביבה המאוחדת עבור ישומים עסקיים ואנליטיקה מתקדמת צפויה גם לפשט באופן משמעותי את עבודת ה-IT, להפחית עלויות ולספק ביצועי זמן אמת.

השתיים מתכננות פיילוט במסגרתו לקוחות נבחרים יבחנו את ההיצע המשותף. מטרת התכנית היא לבנות פתרון משותף, בפרט לתעשיות כגון שירותים פיננסיים, טלקום, קמעונאות, מוצרי צריכה וייצור. היישום מיועד לענות על צרכים של תחומי עסקים הדורשים שילוב של אנליטיקה מתקדמת המופעלת על פלטפורמת עיבוד בזיכרון, המתוכננת להניב תוצאות בעלות ערך מוסף גבוה. הזדמנויות כאלו קיימות, בין השאר, בניהול לקוחות, ניהול סיכונים, ניהול נכסים ופעילות נגד הלבנת הון.

"שילוב כוחה של פלטפורמת HANA עם היכולות האנליטיות המתקדמות של סאס הוא הגל הראשון של חדשנות אותה אנו מתכננים להציע ללקוחותינו המשותפים", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף וחבר הדירקטוריון של SAP AG. "עם היכולות העוצמתיות ששתי החברות מתכננות לספק יחד, האפשרויות הן אינסופיות".

קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת  SAS בישראל, מציין כי "שיתוף הפעולה בין שתי החברות עומד ליצור ערך מוסף ללקוחות מובילים בישראל, ולפתוח בפניהם אפשרויות לקבלת החלטות במהירות ויעילות חסרות תקדים".

קרל שלטצר, מנהל שותפויות בכיר בסאס: "סאפ ו-סאס ממשיכות בבחינת הזדמנויות בתעשיות ואפליקציות מסוימות, והחלו בערכת התוצאות תוך צפייה להכרזות נוספות במהלך שנת 2014. הפלטפורמה המשולבת מציעה רמה חדשה של מהירות, יעילות ופתרונות משולבי אנליטיקה".

אירועים קרובים