בוב פיצ'יאנו, יבמ: "הכנסת הניתוח והחיזוי לתהליכים העסקיים תהפוך ארגונים לרווחיים יותר"

"כל ארגון החפץ חיים ורווח, צריך פלטפורמה המטפלת בכל מידע שהוא מסוגל לחשוב עליו – וגם מידע שאיננו כזה", אמר פיצ'יאנו - מנהל תחום ניהול הנתונים בענק הכחול ● לדבריו, "הפלטפורמה תהיה מורכבת ממחסן נתונים ארגוני, ותטפל בתהליכים של הארגון ובתעבורת המידע שלו"

"הכנסתם של ניתוח המידע וחיזוי העתיד אל תוך התהליכים העסקיים בארגונים, תהפוך אותם לחכמים וצודקים יותר ותביא לשיפור הרווחיות", כך אמר בוב פיצ'יאנו, מנהל תחום ניהול הנתונים ב-יבמ (IBM). פיצ'יאנו אמר את הדברים בכנס IOD (ר"ת Information On Demand, מידע על פי דרישה), שעורכת קבוצת התוכנה של יבמ. הכנס, שמתקיים בלאס וגאס, משך השנה יותר מ-13 אלף לקוחות, שותפים עסקיים ואנשי יבמ.

לדבריו, "כל ארגון החפץ חיים ורווח, צריך פלטפורמה המטפלת בכל מידע שהוא מסוגל לחשוב עליו – וגם מידע שאיננו כזה. הפלטפורמה תהיה מורכבת ממחסן נתונים ארגוני, ותטפל בתהליכים של הארגון ובתעבורת המידע שלו. הפלטפורמה מורכבת משלוש שכבות: 'בליעת' המידע, ניתוח המידע בזמן אמת, ומעל – תשתית לשליטה ולממשל במידע. כך ניתן יהיה לרתום את המידע לטובת שיפור התהליכים העסקיים ושיפור הרווחיות".

פיצ'יאנו סיפר, כי "ערכנו יותר מ-3,000 פרויקטים בקרב לקוחות ארגוניים עם סל מוצרי ה-Big Data שלנו. רובם של הפרויקטים התנקזו אל אחד מחמישה תחומי יישום: פיתוח תמונה היקפית מלאה של לקוחות (360 מעלות), תובנות מתוך ניתוח אנליטי של תהליכי תפעול, התמודדות עם איומי אבטחת מידע והונאות, ניתוח נתונים שלא נתפסו עד כה כבעלי ערך שימושי והפחתת עומסים ושילוב מחסני נתונים".

בוב פיצ'יאנו על הבמה בלאס וגאס

לדבריו, "אחדים מתחומי השימוש האלה מתאימים לטכנולוגיית Hadoop יותר מאחרים. אם חושבים על בחינת סוגים חדשים של נתונים, ובכלל זה כמויות גדולות של מידע לא מובנה, אין הגיון בהמרת הנתונים לפורמט מובנה כדי לאחסן אותם במחסן נתונים. עדיף להשתמש לצורך זה ב-Hadoop. יש ל-יבמ את מערכת Data Explorer, שמסייעת במפתוח ובחלוקה לקטגוריות של מידע לא מובנה, באופן המאפשר לנווט בו, להציג אותו בפורמט חזותי, להבין אותו ולבחון את המתאם שלו עם נתונים אחרים".

הוא סיים בהציגו כלי תוכנה חדשים לסביבת Hadoop, שיפורים בשרתי PureData System, והרחבות בקו מוצרי תשתיות שרתי יישומי ניתוח InfoSphere BigInsights, המיועדים לסביבת Big Data.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים