גולן טלקום השיקה מבצע ללקוחות קיימים – במטרה להגיע ליעד לקבלת החזר הערבות

החברה מבטיחה שלושה חודשים חינם לכל לקוח של החברה שיוסיף או ינייד קו תחת חשבונו לחבילת 9.99 שקלים לחודש ● היא מבקשת לגייס עוד 21 אלף לקוחות עד סוף השנה - אז תוכל לקבל את הסכום ששילמה למדינה, בסך 360 מיליון שקלים

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

גולן טלקום ממשיכה במרוץ להשגת מנויים חדשים: החברה יצאה במבצע חדש ללקוחות קיימים, שמעניק שלושה חודשי חינם למי שמוסיף קו חדש או מבצע ניוד של מספר נוסף תחת חשבונו.

כל לקוח של החברה שיוסיף או ינייד קו תחת חשבונו לחבילת 9.99 שקלים לחודש יקבל שלושה חודשים ראשונים חינם. לאחר מכן תעלה החבילה את מחירה הרגיל, והיא תכלול 60 דקות שיחה בארץ ול-55 יעדים נייחים בחו"ל (בארצות הברית ובקנדה – גם לניידים), הודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 10 מגה-בייט. לפי תנאי המבצע, רישום הקווים הנוספים והפעלת כרטיס ה-SIM החדש חייבים להתבצע עד ליום 24 בדצמבר בשעה 15:00.

המבצע החדש מדגיש שוב את שאיפתה של גולן טלקום להחזר מהר ככל האפשר של הערבות ששילמה בסך 360 מיליון שקלים לצורך קבלת הרישיון להפעלתה, חלקה או כולה. על מנת לקבל את ההחזר היא צריכה להציג נתח שוק של 7%, כאשר התחנה הקרובה לכך היא ב-31 בדצמבר. כדי לעמוד בתנאים, מספר המנויים שלה צריך להגיע עד סוף השנה ל-375 אלף. כפי שהיא מציגה באתר שלה, מספר מנויי החברה עומד כעת על קרוב ל-354 אלף מנויים.

אחת הסיבות לכך שגולן טלקום צריכה את כספי הערבות שהפקידה היא העלות היקרה של גיוס הלקוחות. זאת, על אף שהחברה נמצאת בראש טבלת הגיוסים בחודשים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים