תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם שותף לקראת אירוע לקוחות של Fortinet

שיחה עם אלי סיסו, מנהל תחום אבטחת מידע בטלדור תקשורת-גלאסהאוס

06/11/2013 13:11

ספר על הארגון בו אתה עובד.
חברת טלדור תקשורת-גלאסהאוס מקבוצת טלדור מאחדת את חברת טלדור תקשורת, המתמחה בפתרונות תקשורת ואבטחת מידע, יחד עם חברת גלאסהאוס, המתמחה בפתרונות תשתיות מיחשוב. המיזוג בין החברות מאפשר לספק פתרון מבית אחד, Full data Center solution, הכולל קשת רחבה של פתרונות ושירותים בתחום התקשורת, אבטחת המידע UC ותשתיות המחשוב באופן האיכותי והמתאים ביותר עבור דרישות הלקוחות וסביבות ה-IT.

טלדור תקשורת-גלאסהאוס ביצעה הטמעות מוצלחות של פתרונות הכוללים מערכות תקשורת, אבטחת מידע, מערכת שו"ב, מערכות אחסון, גיבוי, וירטואליזציה, התאוששות מאסון, בסיסי נתונים, ארכיון, ויישומים אפליקטיביים באתרי לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ייצוג של כלל המגזרים: צבא ובטחון, טלקום, תעשיה, הייטק, אקדמיה, ממשלה פיננסים וציבורי.

טלדור תקשורת-גלאסהאוס היא שותף זהב של פורטינט (Fortinet) ונחשבת לספקית מובילה בתחום זה – בדגש על המגזר הביטחוני.

אילו מוצרים של Fortinet אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
ככלל, אנו תומכים בכל סל מוצרי אבטחת המידע שיש ל-Fortinet להציע, אולם המוצר המוביל הוא Fortigate – בעיקר בפרויקטים גדולים בקרב לקוחות Enterprise.

הייחוד במערכות אלו הינו יכולת התמודדות עם סוגי תעבורה מגוונים, לרבות VOIP ו-VIDEO, ולכן זו הבחירה הטבעית כמערכת אבטחה מקיפה ל-Data Center. עובדה זו מקבלת חיזוק מגורמים חיצוניים כגון NSS LABS – מעבדה אובייקטיבית שבודקת את מערכות אבטחת המידע בתחום התשתיות.

כך, זכתה השנה Fortinet בפעם השלישית ברציפות בהמלצה (Recommend)של LABS NSS, עם מוצר ה-FortiGate-3600C כמערכת Next Generation Firewall. באוגוסט 2012 זכתה Fortinet עם מוצר FortiGate-3240C כמערכת IPS, ובפברואר 2013 עם מוצר ה-FortiGate – 800C כמערכת Firewall.

מדוע בחרתם לעבוד עם Fortinet? מה הערך המוסף ש-Fortinet נותנת לשותפים שלה?
בחרנו לעבוד עם חברת Fortinet מכיוון שמדובר ביצרן מוביל המספק פתרון אחוד אשר משמעותו היא שכלל מרכיבי החומרה, תוכנה, תמיכה, ניהול ובקרה הם פרי ייצור של אותה חברה, חברת Fortinet. מוצרי החברה בנויים על מעבדי FortiAsic ייעודיים להאצת יכולות אבטחת המידע, מה שמקנה ל-Fortinet יתרון על המתחרים ביכולת לזהות התקפות ואיומים תוך שמירה על ביצועי רשת מהירים ביותר.
הערך המוסף ש-Fortinet נותנת לנו כשותף הינו היכולת התמידית לספק מענה למרבית הצרכים שמעלים הלקוחות שלנו בתחום תשתיות התקשורת ואבטחת המידע.

מה לדעתך הם המוצרים פורצי הדרך של Fortinet, שמבדלים אותה ממתחרותיה?
מה שמבדל את חברת Fortinet ממתחרותיה הוא חדשנות מתמדת. זה בא לידי ביטוי בהוספה של יכולות חדשניות למערכת ה-Fortigate, כגון התממשקות ל-Sandbox לצורך אנליזה של קבצים, יכולת Client Reputation לזיהוי אנומליה בתעבורה שמייצרות תחנות קצה ועוד.
עובדה נוספת שמבדלת את חברת Fortinet ממתחרותיה הינה הרחבה שוטפת של ההיצע בדגמי ה-Fortigate. ממש באחרונה יצא דגם הנקרא 3700D התומך בקצב תעבורת Firewall של 160Gbps וממשקי 40Gbps בגודל של 3U בלבד!
דגם זה מספק מענה מושלם לכל ארגון הדורש Data Center Firewall בעל ביצועים ללא פשרות.

אירועים קרובים