קמינריו הטמיעה מערכת אחסון פרי פיתוחה באתר מאקו; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון האחסון מבוסס פלאש Kaminario K2 ● מהחברה נמסר כי המערכת הביאה לשיפור של יותר מפי 10 בעבודת המערכת מול מסדי הנתונים והיא הפכה זמינה יותר ● הפתרון תומך בביצוע אלפי Snapshots המשמשים לגיבוי, ללא השפעה כלשהי על ביצועי האפליקציה

קמינריו (Kaminario) ביצעה פרויקט ליישום מערך אחסון מבוסס פלאש במערכת ניהול התוכן של אתר מאקו. הפרויקט ארך כמה ימים והסתיים לפני מספר שבועות. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעו אנשי קמינריו יחד עם צוות מערכות המידע של שידורי קשת את פתרון האחסון מבוסס פלאש Kaminario K2. מהחברה נמסר כי בעקבות יישום פתרון אחסון בארכיטקטורת Scale-Out הושג שיפור של יותר מפי 10 בעבודת המערכת מול מסדי הנתונים והיא הפכה זמינה יותר. המערכת תומכת בביצוע אלפי Snapshots המשמשים לגיבוי, ללא השפעה כלשהי על ביצועי האפליקציה. בנוסף למערכת האחסון שהוטמעה באתר הראשי בתל אביב שודרגו תהליכי ה-DR לאתר המרוחק.

בשל העובדה שהטמעת הפתרון לא דורשת שינוי כלשהו בבסיס הנתונים או באפליקציה, יישום המערכת ארך חצי יום בלבד. מערכת ניהול התוכן שפועלת באתר מאקו משמשת כ-50 כתבים ועורכים 24 שעות ביממה לפרסום חדשות, עדכון כתבות וכן העלאת תמונות ותכני וידיאו. מאקו, שעלה לאוויר ב-2008, הוא פורטל התוכן השלישי בגודלו בישראל.

זוהר אלון, סמנכ"ל הטכנולוגיות של שידורי קשת, אמר כי "הפרויקט הביא לכך שהמערכת מגיבה הרבה יותר מהר והמהירות של ביצוע התהליכים גברה. היא הניבה לנו החזר השקעה מהיר ביותר. הודות לממשק הניהול הפשוט, הניהול השוטף של המערכת נהיה אף הוא יותר פשוט ואינטואיטיבי הרבה יותר, ומצריך מן הצוות הטכני הרבה פחות משאבים".

לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בקמינריו, "הפתרון החליף מארז אחסון מסורתי שהכיל דיסקים מסוג SSD, שלא סיפקו בצורה נאותה את דרישות האפליקציה. Kaminario K2 מקטין את זמני ההמתנה ומספק תפוקה מהירה הרבה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים