ממשלת בריטניה תסייע לסטארט-אפים נבחרים שיעברו לממלכה

במסגרת תוכנית חדשה תיתן הממשלה הבריטית חבילת סיוע מקיפה, שכוללת השקעה של 12 אלף ליש"ט בעסק, מקום בתוכנית לתמיכה בעסקים, הדרכה ועזרה לוגיסטית במעבר למדינה ● המטרה של הבריטים היא לקדם את הכלכלה המקומית וליצור מקומות עבודה

ממשלת בריטניה מעוניינת למשוך לממלכה את היזמים המוכשרים ביותר בעולם והודיעה לצורך כך על תוכנית SIRIUS, שמעודדת אקדמאים עם רעיונות לסטארט-אפים חדשניים לעבור אליה. הסטארט-אפים הנבחרים יקבלו מהממשלה הבריטית חבילת סיוע מקיפה, שכוללת השקעה של 12 אלף ליש"ט בעסק, מקום בתוכנית לתמיכה בעסקים, הדרכה ועזרה לוגיסטית במעבר למדינה.

התוכנית מיועדת לסטודנטים שנמצאים בשנת הלימודים האחרונה שלהם או לאקדמאים, שכבר סיימו את לימודיהם, ובלבד שיהיו להם תוכנית עסקית בשלביה הראשונים או לפחות רעיון להקמת עסק. התמיכה ניתנת למשך שנה.

הבריטים מעוניינים למשוך בשנתיים הראשונות מאות יזמים לממלכה וליצור מקומות עבודה כתוצאה מהקמת העסקים החדשים. מטרת התוכנית היא להביא להגברת ההשקעות הזרות בבריטניה, שישפיעו משמעותית על כלכלתה.

לורד גרין, שר ההשקעות והמסחר של בריטניה, אמר כי המדינה היא "אחד המקומות הטובים בעולם להפוך ליזמים ואנחנו רוצים למשוך אקדמאים מוכשרים שיקימו את העסק שלהם כאן. תוכנית SIRIUS של UKTI (ר"ת  UK Trade & Investment) תהיה אחת מחבילות התמיכה המקיפות ביותר המוצעות בעולם והטובה ביותר באירופה".

לדברי ברי גרוסמן, הנספח המסחרי בשגרירות בריטניה בישראל, "חיזוק מעמדה של בריטניה כמדינה המועדפת להקמת עסקים על ידי אקדמאים מוכשרים מרחבי העולם יעזור לכלכלה שלנו לצמוח, להגביר את הפריון בעבודה וליצור מקומות עבודה חדשים. תוכנית SIRIUS היא חלק מהמחויבות של UKTI לתמוך באקדמאים מוכשרים על ידי סיוע לצעירים ברחבי העולם לפתח ולהפוך את הרעיונות העסקיים שלהם למציאות בבריטניה".

סטארט-אפיסטים מישראל (ומרחבי העולם) יכולים לקבל מידע נוסף ולהירשם לתוכנית כאן. מקומות לתוכנית יוקצו בכל חודש, בין נובמבר 2013 לינואר 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים