המרוץ למנכ"ל: מיקרוסופט מצמצמת את רשימת המועמדים

מנכ"ל פורד אלן מולאלי ומנכ"ל נוקיה סטיבן אילופ הם המועמדים החיצוניים בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לתפקיד ● הענקית מרדמונד אסרה על שלושת המועמדים מתוך החברה, בהם מנכ"ל סקייפ לשעבר וסטיה נדלה, מלהגיב לפרסומים

מיקרוסופט (Microsoft) גיבשה רשימה מצומצמת של מועמדים סופיים למשרת מנכ"ל החברה, והיא כוללת את מנכ"ל פורד (Ford) אלן מולאלי ומנכ"ל נוקיה (Nokia) סטיבן אילופ. כך על פי ידיעה בלעדית של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), שנסמכת על מקורות יודעי דבר.

מלבד המועמדים החיצוניים מולאלי ואילופ, כוללת הרשימה המצומצמת לפחות שלושה מועמדים פנימיים ובהם טוני בייטס, מנכ"ל סקייפ (Skype) לשעבר שממונה כיום על הפיתוח העסקי של הענקית מרדמונד, וסטיה נדלה – מנהל שירותי ענן ומוצרים ארגוניים בחברה.

הרשימה הראשונית של המועמדים כללה כזכור כארבעים שמות. עד שייבחר המועמד שיחליף בפועל את סטיב באלמר, שנפרד באחרונה מהעובדים בצורה סוחטת דמעות, עשויים לחלוף עוד מספר חודשים. כך או כך, המנכ"ל החדש ייכנס לתפקידו רק לקראת אוגוסט-ספטמבר בשנה הבאה.

במיקרוסופט סירבו להגיב על תהליך הבחירה, וכן אסרו על המועמדים הפנימיים, ששמם מוזכר לתפקיד הנחשק, מלהגיב. מדובר נוקיה לא ניתן היה לקבל תגובה. דובר פורד מסר כי "מבחינתנו לא חל שום שינוי ביחס למה שהודענו בחודש נובמבר. אלן ממשיך להתמקד באופן מלא בקידום התוכניות של חברת פורד, ואיננו עוסקים בספקולציות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים