כפיר אלפנדרי, דל: "הפיירוולים צריכים לתת מענה לאיומי הסייבר על ארגוני תשתיות קריטיות"

"ארגונים כאלה, כמו חברת החשמל ובז"ן, נמצאים על הכוונת של גורמי טרור קיברנטי", אמר אלפנדרי, מומחה לתקשורת ואבטחה בחברה ● לדבריו, "הדור החדש של הפיירוולים כבר נותן מענה לאתגרים החדשים בתחומי ההגנה על המידע וההגנה על הארגון מפני אפליקציות עוינות"

"הדור החדש של הפיירוולים צריך לתת מענה לאיומי הסייבר המופנים כלפי ארגוני תשתיות קריטיות. זאת, לצד המענה שהוא נותן לאתגרים החדשים בתחומי ההגנה על המידע וההגנה על הארגון מפני אפליקציות עוינות, יכולת ויזואליזציה מלאה, זיהוי בטכנולוגיית SSO וחיזוי מגמות", כך אמר כפיר אלפנדרי, מומחה לתקשורת ואבטחה ב-דל (Dell) ישראל.

דל אמר את הדברים ביום השני לדיונים של כנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שנערך בסוף השבוע בעיר מרקש שבמרוקו. בכנס לקחו חלק מנמ"רים בכירים ממגזרים שונים במשק וכן מנהלים של חברות IT. הפיקה את האירוע קבוצת אנשים ומחשבים והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

"האיומים בסייבר הם כיום בעיקר על תשתיות קריטיות", ציין אלפנדרי. "ארגוני תשתיות כמו חברת החשמל ובז"ן נמצאים על הכוונת של גורמי טרור קיברנטי. רק באחרונה שמענו על המתקפה שאירעה על מנהרות הכרמל. הפיירוולים שלנו יודעים לתת מענה מעמיק יותר על האיומים הללו באותם ארגוני תשתיות".

לדבריו, הפיירוולים של דל יודעים לטפל ב-Port 80, הפרוטוקול שדרכו ארגונים מבצעים את כל התקשורת שלהם החוצה. "ה-Port הזה יוצר הרבה מאוד סיכונים, כי הוא מאפשר למספר רב של אפליקציות לתפקד דרכו, ללא קשר לפרופיל המשתמש", אמר אלפנדרי. "החידוש הוא שהפיירוול שלנו מאפשר שימוש באותן אפליקציות על פי פרופיל המשתמש, ובכך להגביר את רמת האבטחה".

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעלאלפנדרי הציג את קו המוצרים החדש של דל בתחומי התקשורת ואבטחת המידע ואמר כי החברה "מאפשרת למנמ"רים פתרונות מקצה לקצה בתחום ה-IT – ייעוץ, ניהול, הטמעה, תמיכה ושירות". הוא ציין כי תחום מתגי התקשורת בדטה סנטרים הפך להיות קריטי בשוק הארגוני ודל מציעה פתרונות לכל הרבדים. "ב-2012 השקנו מתג 40 ג'יגה-ביט עבור דטה סנטרים, שמדורג על ידי IDC במקום השלישי בעולם בהכנסות ממתגים. קיבלנו דירוג דומה במכירות מתגים של 10 ג'יגה-ביט".

אפליקציה שפיתחה יעל לזכרו של עובד
עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעל, ציין כי החברה חוגגת השנה יובל להיווסדה. הוא אמר כי יעל השתתפה בפרויקט תוכנה כחלק מתרומה לקהילה, לזכרו של אחד העובדים הוותיקים שלה, מידד נתיב, שנספה בתאונת דרכים בסמוך למקום עבודתו בכפר סבא. "מדובר באפליקציה סלולרית שנקראת נתיב בטוח, שמאפשרת לנהג לצלם באופן אוטומטי את תמונת המצב בכביש שבו הוא נוסע, כפי שנראה מחלון מכוניתו", אמר. "את הרעיון לכך הגה בנו של מידד ובעזרת יעל חיברנו אותו לגורמים המתאימים". יעל אף סיפקה את הסיוע הטכני ואת הבק אופיס לפרויקט.

הוא הסביר כי כדי שהאפליקציה תפעל, על הנהג להורות לאפליקציה "הקלט" ברגע שהוא נתקל בגורם בעייתי כלשהו בכביש והיא מתעדת במשך דקות אחדות את המצב. המידע שבסרט מועבר ישירות למוקד המחובר לגורמי האכיפה והרשויות.  לדברי דובר, "נעשים מאמצים להפוך את המידע שמובא בסרטים הללו לקביל בבתי משפט. הפתרון נועד על מנת לסייע למערכות האכיפה למנוע את התאונה הבאה מצד נהג מסוכן, כמו זה שגרם למותו של מידד נתיב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים