תוכן שיווקי

סינופיה בשיתוף חטיבת האחסון של C-Data ביצעו בהצלחה פרויקט שדרוג מערכות במכללת עזריאלי

07/11/2013 12:09
מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

חברת סינופיה, העוסקת מזה למעלה מעשור בתחום תשתיות המידע ומתמחה בעולמות ניהול המידע, הגנת ואבטחת המידע, בשיתוף חטיבת האחסון של C-Data ומנהל החטיבה, מוטי בן-שושן, ביצעה בהצלחה פרויקט שדרוג מערכות ליבת האחסון מבוססת טכנולוגית StoreVirtual P400 מבית hp במכללת עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה בירושלים.

צורכי המכללה טרם היציאה לפרויקט היו גידול משמעותי בנפחי המידע, איזון עומסים בין אשכולות האחסון, חיבור מערכת האחסון למתגי השדרה בארגון בתשתית של ל-10G, הרחבת שירותי המיחשוב הניתנים לסטודנט ויצירת אתר נוסף לצורך הגדלת הרחבת היכולות להמשכיות עסקית.

הפרויקט כלל שדרוג מערכות היצור בנפח של כ-80TB אשר התבססו על מערכות StoreVirtual G1 מדגם P4500, למערכות אחסון חדשות המבוססת StoreVirtual P4730 בנפחי אחסון גדולים, כרבע PB. המערכת הישנה, HP P4500, הורכבה מאשכול של 8 NODES המחולקים לשני חדרים, כאשר בכל חדר קיימים 4 NODE עם Failover Manager שמקשר ביניהם. המערכת הקודמת הוחלפה על ידי מערך HP StoreVirtual 4730 בפריסת שרידות מלאה וחיבור אל מתגי השדרה במהירות 10GB.

חברת סינופיה יישמה את הפרויקט לפי תכנון לוחות הזמנים וללא כל הפרעה למערכות היצור. זאת, הודות למיומנות אנשיה ושימוש בטכנולוגיה התומכת Online Migration. מטרות הפרויקט הושגו ויושמו בהצלחה מרבית. הניסיון של מומחי סינופיה ושיתוף הפעולה עם יחידת ה-IT של המכללה הביאו להתייעלות ולשיפור בביצועי המערכות.

יאיר נווה סמנכ"ל מערכות מידע בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה: בפני המכללה ניצבו אתגרים מורכבים הן בפן שיתוף וניהול המידע והן גישה למאגרי המידע ואחסונו. כל הצרכים האמורים מחייבים תשתיות מיחשוב בעלות זמינות של 24/7. כל זאת נדרש תוך הסתכלות על יכולת גידול מודולרית במסגרת תקציבית מוגבלת. אפיון הפרויקט והמורכבות שלו, כפי שהוצגו על ידי חברת סינופיה, דרשו מהם ידע יישומי ברמה גבוהה ויכולת עמידה בסטנדרטים קשיחים. מבחינת הפרויקט סינופיה עמדה בלוחות הזמנים ועמדה גם במסגרת התקציב, בהתאם ל-SOW שהוגדר.

לדבריו, החברה התמודדה עם קשיים תוך כדי לקיחת אחריות ומתן פתרונות למכללה. הבחירה במערך האחסון HP StoreVirtoal 4730 מוכיחה את עצמה ברמה המבצעית היום-יומית מבחינת ביצועים ותפוקות מערכת. השותפות ברמה המקצועית עם חברת סינופיה מאפשרת למחלקת מערכות מידע של הארגון להישאר "רזה" ובמקביל להרים פרויקטים נקודתיים ובכך לקדם את המכללה מבחינה טכנולוגית.

אירועים קרובים