תוכן שיווקי

Selarator תקיים מפגשי העשרה ליזמים חודשיים – ללא תשלום

חממת Selarator עורכת סדרת מפגשי חדשנות לחברות הזנק (Start ups). המפגשים נערכים בימי שישי בבית סלע כאשר ההשתתפות הינה ללא תשלום אך כרוכה ברישום מוקדם ואישור של המארגנים

07/11/2013 12:27

יוסי, מה המטרה והפורמט של מפגשים אלו?
המטרה שלנו ב-Selarator הוא לתת מידע חיוני וחשוב בעולם היזמות והחדשנות, עבור יזמים בכל שלבי בגרותם. המפגשים יתקיימו אחת לחודש בממוצע ויתארכו כשעתיים. השעה הראשונה תעסוק במושגים ונושאים כלליים, בעוד שבשעה השנייה נתמקד בנושא אחד ונרחיב אודותיו.

למי נועדו מפגשים אלו ומה יוכלו המשתתפים להפיק מהם?
המפגשים נועדו לכל מי שעולם היזמות מעניין אותו, בין אם הוא יזם פוטנציאלי שיש לו רעיון, או יזמים המחפשים להצטרף ליוזמות אחרות, וגם יזמים שכבר חיים את העולם הזה ומחפשים להרחיב את הידע האישי. המשתתפים יצברו ידע חשוב, יקבלו כלים יישומיים, אותם הם יכולים ליישם מיד לאחר המפגש, וחשוב לא פחות, יחברו ליזמים נוספים מהם ילמדו על ההצלחות בדרך ועל התנסויות.

ספר לנו קצת יותר על החממה שלך – Selarator.
Selarator היא חממה טכנולוגית פרטית וחברת בת של קבוצת סלע, המשקיעה ביזמות משלב הרעיון ועד היציאה לשוק. סלע מוכרת יותר בארץ כבית הדרכה, אך מקיימת פעילות מצליחה מאוד בישראל ובעולם בתחום פיתוח תוכנה. סלע מתמחה ב-Emerged Technologies והיא בית ליותר מארבעים מומחים בינלאומיים בתחומי הפיתוח. הישגיה לאורך השנים הובילו אותה להיות אחת ממספר מצומצם מאוד של ספקיות, המפתחות יחד עם מיקרוסופט את המוצרים החדשים שלה (כמו Windows 8 וה-XBOX האחרון), ואף שותפה משמעותית בכתיבת ה-MOCs של מיקרוסופט. לסלע שש נציגויות בעולם: שתיים בארה"ב, קנדה, סינגפור, הודו וישראל.

יתרונה של Selarator נובע מחוזקתה של סלע ומהתמיכה הטכנולוגית שהיא מספקת ליזמויות הצעירות שלנו, אבל לא רק. בתקופת אינקובציה של שנתיים ב-Selarator, מקבלים היזמים סביבה תומכת ונגישה של קבוצת מומחים בעלי שם בינלאומי בתחומי התכונה והפיתוח; חשיפה וגישה לשווקים בהם סלע פועלת; ליווי בפיתוח העסקי; הכוונה נכונה וממוקדת לשוק היעד של היזמים; בנוסף, תמיכה של צוות החממה ו-450 עובדי סלע, ביזמים, ברעיון ובדרך להגשים וליישם.

האם אתה מאמין שזה הזמן הנכון להקים מיזם היי-טק? או שגל הפיטורים הצפוי במשק מרמז על כך שרצוי לנסות לעבוד במקום עבודה מסודר?
זו שאלה טובה. בתקופת האטה או תקופת מיתון חברות נוהגות לצמצם הוצאות, וזאת כחלק מהיערכות הישרדותית. האטה או מיתון הן תקופות לא פשוטות, המשפיעות על כולם. חלקים (בצער) משתלבים בעל כורחם בגלי הפיטורים, ויזמות או עסקים קטנים-בינוניים, מרגישים זאת בהיקף גיוס הלקוחות וגם בשיעור הנטישה. למרות זאת, אפשר ללמוד עובדה מעניינת ממחקרים העוסקים בחקר המיתון העולמי במאה השנים האחרונות, שבתקופת האטה ומיתון, באופן מפתיע (או לא), היקף העסקים והמיזמים החדשים גודל בשיעור גבוה יותר, לעומת תקופות מקבילות במשק משגשג.

עבור המפוטרים, זו תקופה קשה שבה הזדמנויות העבודה מעטות והתחרות עליהן גבוהה. מנגד, זו הזדמנות מצוינת לנסות ולהגשים את החלום שתמיד התרוצץ בראשם לאורך השנים.

לסיום, ספר לנו מה צפוי במפגש הקרוב שאתה מארגן.
במפגש הקרוב, שיתקיים ב-15 בנובמבר, יום שישי 11:00-09:00, נדבר על עולם היזמות והחדשנות: נציג מעט מעולם המושגים היזמי; נדון יחד כיצד יש לבנות את הרעיון היזמי לקראת גיוס ובנתיב הנכון לשוק; נסביר מהי חדשנות וכיצד היא יכולה לעזור ליזמים, אילו כלים מציעה החדשנות; כיצד להיעזר ולמצות את הקשרים שלכם ברשתות החברתיות, ואירועים חברתיים; בניית המותג שלכם ברשת ומחוצה לה; ויצירת קשרים עם בלוגרים ומינוף ההזדמנויות המגיעות עם זה.

אירועים קרובים