תוכן שיווקי

טושיבה מציגה: המדפסת הממחזרת

כחודשים ספורים לאחר שהושקה בעולם, נחשפה לראשונה המדפסת הממחזרת בועידת ה-CES בישראל ● המדפסת תשווק ע"י חברת "מפעיל" – יבואנית טושיבה בישראל

07/11/2013 14:36

חברת מפעיל, יבואנית טושיבה בישראל, חשפה מדפסת ראשונה מסוגה בישראל: המדפסת הממחזרת. נוסף על הקדמה הטכנולוגית, מדובר בפתרון ראשון מסוגו בעולם הדפוס שיביא לצמצום צריכת הנייר בבתי עסק בישראל – ומכאן גם חסכון משמעותי בעלויות – לצד שמירה על איכות הסביבה על ידי צמצום האשפה ותרומה להפחתה בזיהום האוויר והמים.

איך זה עובד?
מדובר במערכת מחזור נייר במכונה משולבת המדפיסה (קצב הדפסה של 30 עמודים לדקה), מצלמת, סורקת, מוחקת ומאפשרת שימוש חוזר בנייר. המערכת כוללת מדפסת שבאמצעותה מודפס הנייר בטונר ייחודי בצבע כחול נייבי שהוא גם מחיק תודות ליכולת שלו להמיר את צבעו לצבע שקוף בטמפרטורה גבוהה (של כ-250C). רכיב נוסף הנלווה למדפסת הוא מחיקון המנקה את המידע שהודפס במדפסת ומאפשר שימוש חוזר בנייר. למחיקון יש יכולת להבחין בין נייר שהודפס במדפסת לבין נייר אחר כגון נייר שהודפס במדפסת אחרת עם דיו רגיל, נייר מחורר, מקופל או פגום. בהתאם לזיהוי הנייר יודע המחיקון למיין את הניירות לשתי מגירות נפרדות: מגירת אשפה ומגירה לשימוש חוזר. בנייר לשימוש חוזר המחיקה היא דו-צדדית וניתן למחוק עד 5 פעמים לצורך הדפסה חוזרת.

תכונה חשובה נוספת של המחיקון היא שמירת המידע. המחיקון סורק ומאפשר שמירת מידע בתיקייה שנבחר או להתקן USB ובכך מבטיח כי למרות ה"ניקיון" לא נאבד אף פיסת מידע.

מחירי השקה לצרכן

– המכונה המשולבת (המדפסת): 4900$
– היחידה המוחקת (מחיקון): 2900$

* ארגון הצורך יותר ממדפסת אחת יכול לרכוש מס' יחידות של המכונה המשולבת ויחידה אחת בלבד של המחיקון שישמש את כלל הארגון.

להשיג בחברת "מפעיל". לפרטים והזמנות: 9495*.

אירועים קרובים