פרופ' לייטון, מייסד ומנכ"ל אקמאי: "מבחינה טכנולוגית, ישראל היא השנייה בעולם אחרי עמק הסיליקון"

"החברה מחפשת טכנולוגיות לרכישה בארץ, ובהחלט סביר שנקנה חברה בתחום העיסוק שלנו", כך אמר לייטון לאנשים ומחשבים במסגרת ביקורו בישראל ● לדבריו, "אנו נוסיף לגייס לחברה, שואפים להרחיב את מצבת העובדים בכ-30%"

"בהיבט הטכנולוגי, ישראל היא המקום המעניין ביותר בעולם אחרי עמק הסיליקון", אמר פרופ' טום לייטון, מייסד שותף ומנכ"ל אקמאי טכנולוגיות, במסגרת מסיבת עיתונאים שערך היום (ה') בתל אביב. לדבריו, "אקמאי מחפשת להעמיק את קשריה עם ישראל".

פרופ' לייטון הגיע לביקור בן יומיים בארץ, שבמהלכו נפגש עם נשיא המדינה, שמעון פרס, כמו גם עם כמה חברות ישראליות, במטרה לאתר שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ ולהעמיק את הקשר הישראלי. לשאלת אנשים ומחשבים, אמר לייטון כי החברה "מחפשת טכנולוגיות לרכישה בישראל, ובהחלט סביר שנרכוש חברה בתחום עיסוקנו".

לדבריו, "יש לנו תוכניות רבות בהקשר לעתיד פעילותנו בישראל. אנו נוסיף לגייס עובדים, להשקיע בחברות צעירות עם חדשנות טכנולוגית ולרכוש חברות בתחומי העניין שלנו. החברה שואפת להרחיב את מספר העובדים בארץ בכ-30%, ובימים אלה עומדות 20 משרות פנויות בחברה – רובן למהנדסים".

אקמאי היא פלטפורמת הענן הגדולה בעולם, המשרתת כ-30% מתעבורת האינטרנט הגלובלית. הטכנולוגיה שלה, מוסרת החברה, מאפשרת לספקי תוכן ולארגונים לספק חוויית משתמש מהירה ומאובטחת מכל מכשיר ומכל מקום בעולם.

בשנת 2012 עמדו הכנסותיה של אקמאי על 1.37 מיליארד דולר והיא מעסיקה כיום יותר מ-3,700 עובדים ברחבי העולם – 100 מתוכם בישראל. זאת, לאחר רכישת הסטארט-אפ קוטנדו בשנת 2011. לחברה יש יותר מ-141 אלף שרתים ב-90 מדינות בעולם, המשולבים ביותר מ-1,200 רשתות אינטרנט.

רוני זהבי, מנהל פעילות אקמאי בישראלאת פעילות החברה בישראל מנהל רוני זהבי, שהגיע לחברה לאחר רכישת קוטנדו. זהבי אמר כי "שניים מהפרויקטים הבולטים של החברה מתבצעים בישראל – האחד בתחום אבטחת אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר, והשני הוא פיתוח הדור הבא של שרתי ההאצה של החברה. אקמאי מאיצה פעילויות אתרים ומגינה עליהם מפני התקפות סייבר. עבור העובדים זו הזדמנות יוצאת דופן להיות חלק מצוותי עבודה, שהתוצר שלהם משפיע על כל כך הרבה אנשים באינטרנט".

בעת ביקורו, חגג פרופ' לייטון גם 15 שנים לחברה, וחנך את מרכז הפעילות שלה בישראל. המרכז נקרא על שם דניאל לוין ז"ל, מייסד שותף שהקים יחד איתו את אקאמי ב-1998 ונרצח באסון התאומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים