תוכן שיווקי

לקראת כנס Fortinet Expo2013 |אלי פרנס, פורטינט: "החששות בקרב מנהלי אבטחת המידע גדלים בשל הגידול באיומים וברגולציות"

10/11/2013 11:56

מאת הילל יוסף

"החששות בקרב מנהלי אבטחת המידע בארגונים גדלים בשל הגידול בהיקף האיומים ובתחכום שלהם, לצד הצורך לתת מענה ליותר רגולציות", כך אמר אלי פרנס, מנהל פעילות אזורי בפורטינט (Fortinet).

פרנס דיבר לקראת אירוע שעורך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, Fortinet Expo2013, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך במלון הילטון תל אביב, ב-19 בנובמבר.

לדברי פרנס, "המטרה שלנו היא לשפר את רמת אבטחת המידע של הלקוחות הארגוניים. הדבר נעשה על ידי מתן פתרונות אבטחה איכותיים, אשר מותאמים לצורכי רשת מתקדמים – הן בנפח התעבורה והן ברמת עיבוד הנתונים. הדגש הוא על מתן פתרונות אבטחת מידע מקצה לקצה".

"אנו מזהים", אמר פרנס, "שלוש מגמות עיקריות. האחת, BYOD, ראשי תיבות של 'הבא את רכיב המחשוב הנייד האישי שלך מהבית לעבודה'. הלקוחות מגיעים עם יישומים מהבית ונדרש להגן על כל הרכיבים. המגמה השנייה היא Big Data, הצורך בטיפול במידע רחב היקף. נדרש לענות ולהגן על סביבות רשת עתירות מידע ולזהות סיכונים מבעוד מועד, לרבות מתקפות מתקדמות על מרכזי הנתונים עתירי המידע. המגמה השלישית היא איומי הסייבר, ובראשן מתקפות ממוקדות ומתמשכות – APT. נדרש להגן על מערכות ה-IT בארגונים מפני מתקפות מרובות, הבאות לפגוע גם בארגונים פיננסיים, ומעבר לזה כיום, גם במדינות ובאתרי ממשלות. הראייה לכך היא שורה של מתקפות – מאלה שבוצעו על משרדי תאגיד האנרגיה הסעודי ארמקו ועד המתקפות על מוסדות פיננסיים בארה"ב".

לדברי פרנס, "לצד המתקפות הממוקדות על ארגונים עסקיים יש לוחמה מקוונת מצד מדינות, ארגונים שלוחי מדינות או ארגוני פשע מאורגן שפועלים בזירה הקיברנטית. המניעים למתקיפות הם פיננסיים, של פושעים, או מניעים של האקטיביסטים. קיים גידול בהיקפי הקודים הזדוניים ובמספר הפריצות בעולם הטלפונים הניידים החכמים. מצב זה מביא לכך שיש צורך חיוני בכלי ניטור ואבטחה מעמיקים. לפתרונות אותם אנחנו מספקים יש יכולות מורכבות, בהן עיבוד מתקפות ואספקת הגנה בזמן אמת".

המענה לכך, אמר פרנס, "הוא באמצעות הטמעת הדור הבא של פיירוול, NGFW, של פורטינט. המוצר נותן מענה למגוון האיומים אשר מולם ניצבים מנהלי אבטחת המידע בארגונים. יש לנו כבר הטמעות בארץ בקרב ארגונים ממגזרי הפיננסי, ביטחוני, היי-טק ותעשייה".

פרנס ציין שפורטינט החלה בפעילות לפני עשור. "מאז יש לנו עשרות אלפי לקוחות ארגוניים ואנחנו מגנים על מאות אלפי משתמשי קצה. במהלך השנה האחרונה עלו הכנסות החברה בכל העולם ב-14%, כאשר התחזקות ניכרת חלה הן בהכנסות משירותים והן ממוצרים. גם כאן בישראל התחזקות זאת הורגשה – הגידול בהכנסות החברה בישראל עמד על 20% בשנה האחרונה ואנו צופים שמגמה זאת תימשך ותתחזק בעוד אנו נמצאים בפתחה של 2014, בייחוד בארגונים במגזרים הביטחוני, הפיננסי, ההיי-טק והתעשייה. ארגונים מפנימים יותר ויותר את הצורך בפתרונות מוכללים, שיספקו מענה למגוון רחב של איומים".

"בכנס", אמר פרנס, "יציג פטריס פרשה, סגן נשיא למכירות בינלאומיות ולתמיכה של החברה, את מפת הדרכים הטכנולוגית של פורטינט. נביא סיפור לקוח של בזק בינלאומי, ונראה את שיתוף הפעולה של פורטינט עם איקסיה (IXIA)".

פרנס סיכם באומרו כי "בשנת 2014 אני מעריך כי נחווה גידול משמעותי בהטמעת מוצרי האבטחה שלנו בקרב ארגוני אנטרפרייז. נתמקד בהובלת שוק ה-NFFW על ידי פיתוחים עתידיים בקצבים מאד גבוהים והגנה על מערכי המחשוב הארגוניים מקצה לקצה".

אירועים קרובים