אריקסון: פתרון לניהול חווית המשתמש זכה בפרס MobITS

ה-Ericsson Experience Manager פועל על סמך מודל שירות המשלב התקנים עם שרתי רשת ויישומים ● כך, הוא אוסף ומסנן נתונים על מנת להפיק מידע רלוונטי על איכות השירות ומציגו למגוון משתמשים

Ericsson Experience Manager, מוצר ניהול חווית המשתמש של אריקסון (Ericsson), זכה בפרס שירות הלקוחות של MobITS. הפרס הוענק בכנס MobileCON השנתי של CTIA, האיגוד המייצג את תעשיית התקשורת האלחוטית. המועמדים נבחנו על ידי פאנל של מומחים, עיתונאים ואנליסטים מהתעשייה ודורגו לפי חדשנות, פונקציונליות, חשיבות טכנולוגית, יישום והתרשמות כללית.

פרסי MobITS מוענקים לפתרונות המסייעים לאנשי מקצוע מתחום המיחשוב למנף את הניידות על מנת לשפר את ההצלחה, האפקטיביות והיעילות. הפתרון של אריקסון זכה בקטגוריית ניהול שירות הלקוחות. הוא פועל על סמך מודל שירות המשלב התקנים עם שרתי רשת ויישומים. המוצר אוסף ומסנן נתונים על מנת להפיק מידע רלוונטי על איכות השירות ומציגו למגוון משתמשים. בשילוב עם היועצים ומשלבי המערכות של אריקסון, כך נמסר מהחברה, מאפשר ה-Ericsson Experience Manager השקה חלקה יותר של שירותים, פתרון תקלות מהיר וזול יותר, שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות יזומות ובינה תפעולית.

"חוויית לקוח מעולה חיונית לשמירת נאמנות הלקוחות ולהצלחה בשוק, אך לא תמיד קל להשיגה, במיוחד כשנוקטים בשיטות המסורתיות המתמקדות ברשת", אמרה אליזבטה רומנו, סגנית נשיא ומנהלת מערכות התמיכה התפעוליות ואפשור שירותים ביחידת פתרונות התמיכה העסקיים באריקסון. "ה-Ericsson Experience Manager מספק תמונה כוללנית של ביצועי השירות. כך, הוא מאפשר למפעילים לאתר, לקבוע קדימויות, לאבחן ולמנוע תקלות בשירות. התוצאה היא שיפור בשביעות רצון המנויים, חיזוק נאמנותם ואימוץ מוגבר של שירותים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים