תוכן שיווקי

קבוצת הרכב קל אוטו משתמשת בשירות הפצת המסמכים של FormIT מקבוצת אמן

10/11/2013 14:20

לאחרונה התבצעו מספר פרויקטים מוצלחים של FormIT מקבוצת אמן. קבוצת הרכב קל אוטו, המתמחה בליסינג, השכרה ומכירה של כלי רכב, גם היא הטמיעה מערכת FormIT לשירות הפצת מסמכים והיא נהנית ממערכת מהימנה, מהירה ואפקטיבית. המערכת תתממשק עם מערכת "אוצר" של קבוצת אמן, לניהול ממוחשב של מסמכים, שכבר קיימת בחברה ותתרום בצורה משמעותית לאיכות הקשר והשירות מול הלקוחות. היקף הפרויקט נאמד ב-100 אלף שקלים בשנת הפעילות הראשונה, כתלות במספר הטרנזקציות.

בשלב ראשון המערכת מטפלת בלקוחות הליסינג של קל אוטו, עם התרחבות אופציונאלית עתידית לתחומי המכירה וההשכרה של הקבוצה. במסגרת זאת, כלל החיובים והחשבוניות יועברו בקבצי טקסט פשוטים ללשכת השירות של אמן – בארי ומשם יעובדו לקבצים מתקדמים, עם חתימה דיגיטאלית תקפה משפטית ועם התחברות אינטראקטיבית למערכות CRM ויופצו ללקוחות, הן על ידי הדואר והן במייל, לבחירתם.

בנוסף, קבוצת אמן הקימה פורטל ללקוחות קל אוטו בו ימצא ארכיון חשבוניות ודרכו יוכלו נציגי הלקוח ונציגי השירות של קל אוטו לצפות ולהדפיס חשבוניות שימוש בליסינג לפי חתכים שונים, בצורה מאובטחת. הלקוחות אף יוכלו לבקש שהחשבונית תישלח במייל או בדואר כ"העתק נאמן למקור".

יוני ראוכברגר, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת קל אוטו, אמר: "פתרון ה-FormIT של קבוצת אמן לטיפול וניהול מסמכים מורכבים יסייע לנו לנהל את מערך הטפסים בקל אוטו ויאפשר מתן שירות טוב יותר ללקוחות הודות לקיצור משכי הזמן בטיפול במסמכים. ניהול כל שליחת המסמכים ללקוחות על ידי אמן יניב לנו חיסכון מיידי בזמן ובכסף ויספק ללקוח שירות משודרג".

יוני  גרינשפון, מנהל תחום שירותי אינטגרציית מידע בקבוצת אמן, אמר: "אנו שמחים על בחירת קל אוטו בשירות הפצת החשבוניות והמסמכים ללקוחות שלנו. זהו שירות חדשני אשר חוסך זמן רב , כסף והתעסקות שאינה בתחומי הליבה של הלקוח ותורם לתפעול יעיל יותר של הקשר עם הלקוח. בנוסף, הקמת פורטל ארכיוני מסייעת לחברה לתת שירות טוב יותר ללקוחותיה וחוסכת פניות חוזרות ונשנות למוקדי שירות הלקוחות".

אירועים קרובים