תוכן שיווקי

פתרונות סנכרון, חיפוש והגנה על מידע במחשבים ניידים ואישיים מכל התקן נייד: פתרונות חדשים מבית Commvault Edge

13/11/2013 14:17

ארגוני IT ממשיכים להתמודד עם ניהול, גיבוי ואספקת גישה מאובטחת למידע עסקי רגיש, אשר עובדים יוצרים על גבי מחשבים אישיים ומכשירים ניידים. בארגונים רבים נחסמת הגישה לשירותי ענן מצד שלישי עקב בעיות אבטחה וניהול – ובמיוחד במקרה של אובדן המכשיר או במקרה של עובד אשר עזב את מקום העבודה.

הארגונים כיום נדרשים לספק פתרונות ענן אישי מאובטחים ומנוהלים על ידי הארגון. הגישה למידע האישי מתוך התקני mobile ותוך שמירה על האינטגרציה עם שירותי ניהול המשתמשים הארגוני הוא המפתח לניהול מאובטח ובקרת הגישה לשירות.

CommVault הכריזה על שדרוג יכולת ה-Commvault Edge, אשר מהווה את אחת מתכונות הפלטפורמה האחודה של Commvault Simpana. מה זה כולל?

  • גישה עצמאית ומאובטחת, מכל מקום, לנתונים הארגוניים על מחשבים אישיים.
  • סנכרון קבצים המאפשר יצירת ענן אישי עם נתונים, אשר יכולים לאפשר גישה מידית לקבצים ותיקיות מכל התקן.
  • חיפוש ואחזור עצמאי של נתוני משתמש קצה, מתבצע באמצעות אינטגרציה עם דפדפן אינטרנט ואפליקציות ל-Mobile.
  • עמידה בדרישות משפטיות ורגולטוריות לשמירה ולאחזור מידע מונחה תוכן.

לקוחות טכנולוגיית CommVault Edge אינם נדרשים להחליף את תשתיות הגיבוי הקיימות בארגונם, וההגנה על ההתקנים הניידים מתאפשרת גם לצד סביבות גיבוי קיימות באתר.

"הפופולריות של שירותי קבצים בענן ולחץ משפטי בנוגע לעמידה בתקנות eDiscovery, מכריחים ארגונים לחשוב מחדש על הדרך בה הם ניגשים למידע עסקי", אמר רוני כפטל, מנהל הנדסת מערכות אזורי ב-Commvault. "טכנולוגיות מודרניות ויעילות לניהול נתונים, כגון CommVault Edge, יכולות להעצים עובדים באמצעות שיתוף מאובטח של נתונים לרוחב הארגון, כדי להשיג שיתוף פעולה ותפוקה טובים יותר, תוך עמידה בתקנות הארגון – למעשה, הם הופכים את מחלקות ה לגופים ממוקדי אנשים המספקים יותר ערך לעסקים".

רוני כפטל, מנהל הנדסת מערכות אזורי ב-Commvault"הטכנולוגיה של CommVault Edge מציעה הגנה מתקדמת על נתונים, ויכולות גישה וחיפוש, שמאפשרים ללקוחות להגדיר אסטרטגיית ניידות ארגונית, כולל יוזמת שימוש במכשירים אישיים (BYOD), ועמידה באתגרים הקשורים ברגולציה ותקנות, eDiscovery ושליטה במידע", הוסיף כפטל.

פתרונות CommVault Edge מספקים:
סינכרון קצה
(Edge Sync) מבטיח כי עובדים יכולים תמיד לגשת לקבצים העדכניים ביותר שלהם או לגרסאות שונות שלהם באמצעות סנכרון המשתף את המידע שלהם בין מחשבים ניידים ומחשבים אישיים, ומאפשר להם לגשת לנתונים דרך סמארטפונים וטאבלטים. Edge הופך את המידע לגמיש עם גיבוי המתבצע רק כאשר קובץ השתנה, ומספק תמיכה לסביבות ומערכות הפעלה שונות.

גישה מנקודות קצה (Edge Access) מספקת ניידות של נתונים וגישה עצמאית ל"ענן מידע" מקוון, אישי ומאובטח. תוסף למנהל הקבצים של חלונות בגרסה 7 ומעלה, מרחיב את יכולות החיפוש גם לרמת משתמשי הקצה ובאופן אינטואיטיבי. פתרון ה-Edge מספק גישה גלובלית לקבצים ומסמכים מבוזרים, ללא צורך לפנות לשירותי שיתוף קבצים ללקוחות פרטיים וגיבוי בענן, הנמצאים מחוץ לטווח המודעות והשליטה של מחלקת ה-IT.

הגנת קצה (Edge Protection) יעילה, מאובטחת ושקופה על נתונים עסקיים קריטיים במחשבים ניידים ומחשבים אישיים, עם ביטול כפילויות בצד המקור, ניהול רוחב פס, הגדרה גמישה של מדיניות, והחוכמה להריץ גיבוי רק כאשר קובץ משתנה.

ממשק עם מערכות גיבוי מסורתיות יכול לספק ללקוחות את הגמישות לביצוע הטמעה מהירה של פתרון הגנה סקלאבילי עבור המחשבים האישיים בארגון, ולמקסם במקביל את ההשקעות בטכנולוגיה הנוכחית.

אירועים קרובים