תוכן שיווקי

הארנק הדיגיטלי הכולל הכול

הפריטים הנכללים בארנק הדיגיטלי – ארנק מאוחד אחד ללא גאדג'טים נוספים

10/11/2013 15:33

במציאות, צרכנים מעדיפים לשאת ארנק שהם יכולים לשלוט בו, המכיל את כל הפריטים הדרושים להם. הם רוצים שכרטיסי החבר, ההמחאות והמזומנים שלהם יהיו כולם זמינים בקלות. צרכנים לא באמת צריכים לשאת כרטיסים אלקטרוניים שונים, להתקין אפליקציות שונות לתשלום או להשיג גאדג'טים כדי לעבד את תשלומיהם. אם הצרכן יבחר בדרך הדיגיטלית, הוא לא יזדקק עוד להשתמש בפריטים פיזיים בארנקו. המסגרת של MoneyPins מעבירה את הארנק הפיזי לארנק דיגיטלי אמיתי, תוך שמירה על הפונקציות של ארנק פיזי אמיתי מבחינת ביטחון, מניעת התכחשות  ושליטה מלאה של הצרכן.

  • פעולות במצב מקוון או לא מקוון
  • מיידיות
  • אנונימיות (RFPA, ECPA)

לא יהיה עוד צורך בכספומטים או רכבים משוריינים המעמיסים ומעבירים שטרות בין כספומטים ובין בנקים. לא יהיה צורך בסוכנויות כרטיסים מאחר וניתן יהיה לרכוש כרטיסים באופן אלקטרוני ולאמת את הרכישה על ידי כל מכשיר אלקטרוני אחר. לא יהיה עוד צורך בהמחאות על גבי נייר וכרטיסים מפלסטיק. ולא יהיה עוד צורך לשאת כרטיסי חבר וקופונים… כולם יימצאו במכשיר הנייד שלך.

MoneyPins הוא למעשה הארנק היחיד המחזיק שטרות אלקטרוניים במקום שטרות נייר, ומכיל שטרות אלקטרוניים מאובטחים, המונפקים ונחתמים על ידי רשות רגולטורית מוסמכת, ומועברים באמצעות מכשירים ניידים באמצעות סמס, דוא"ל או טכנולוגיתNFC  (באמצעות "קרן אנדרואיד"/בלוטות').

היוזמה מבוססת על פעולה בשלושה רמות: הרמה הראשונה היא ניהול רגולטורי של שטרות אלקטרוניים כדי לאפשר לכל מדינה או מערכת בנקאות או קבוצת בנקים להנפיק שטרות בנקאיים באופן אלקטרוני ולהפיץ אותם באמצעות מערכות הבנקאות שלה, ולאחר מכן להעבירם מכשירים ניידים. אפשרויות התשלום הן בלתי מוגבלות ואפשר להשתמש במזומנים האלקטרוניים כדי לשלם לעסקים, לחברים, לתחנות דלק, לחנויות, לרכישה מקוונת, מוסדות תשלומים, חנייה, מוניות, כרטיסים, אנשי מקצוע, תחבורה ציבורית וכדומה.

הרמה השנייה היא הצד הבנקאי אשר ישמש כארנק לכרטיסי אשראי/חיוב ולהמחאות אלקטרוניות אשר יונפקו לכל צרכן על ידי בנקים ויועברו למכשירי הלקוחות.

הרמה השלישית היא צד הצרכן, אשר ישמש גם כארנק לקופונים של MoneyPins, כרטיסים אלקטרוניים או כל כרטיס המונפק על ידי כל רשת צרכנים או בנקים ומועבר למכשירי הלקוחות.

MoneyPins למעשה הופך את המכשירים הניידים לאמצעי תשלום לכל מטרה ולארנק אלקטרוני מאובטח.

פונקציונליות

MoneyPins, שלא כמו כל שאר הפתרונות של ארנקים אלקטרוניים הקיימים כיום בעולם, מציג פתרון ייחודי ומאובטח, קל להפעלה ולגיבוי, המבוסס על מספר פטנטים הממתינים לאישור. אופן השימוש בארנק האלקטרוני MoneyPins לעולם לא יצריך מהמשתמש לחשוף מידע על כרטיס האשראי שלו או מידע אחר, ללא חשש מדליפת מידע אישי, כדי להבטיח פרטיות מוחלטת של המידע.
בנוסף אין תלות מוחלטת בספק השירות (בניגוד לשירות סלולר או ספקי אינטרנט) ואין צורך בניהול מרכזי אשר מחובר באופן קבוע לאינטרנט (כמו ארנקים אלקטרוניים אחרים הקיימים כיום בעולם). המזומנים של MoneyPins נשמרים ומועברים למכשיר הנייד, ואפשר להעבירם למכשיר נייד אחר או לשרתי הבנק בלבד. גם כרטיסי אשראי/חיוב של MoneyPins נשמרים ומועברים למכשיר הנייד והמידע על הכרטיסים בזמן התשלום יכול לעבור אך ורק למכשיר נייד אחר או לשרתי הבנק. אימות הנתונים מתבצע באמצעות תעודות המופצות באופן מרכזי. מתכנני המערכת הזו כיסו ואבטחו את כל אמצעי ההונאה האפשריים.

אירועים קרובים