אורנג' השיקה את Voyager – סמארטפון קבוע לרכב

המכשיר, פרי פיתוח ישראלי, כולל קישוריות דור 3, אנדרואיד 4.04, מסך מגע של 3.5 אינץ', חיבור ישיר למשטרה ואפליקציות מובנות שונות, בהן וייז ומנוע החיפוש של גוגל ● מחירו של ה-Voyager הוא 1,899 שקלים

אורנג' השיקה היום (א') סמארטפון קבוע לרכב בשם Voyager – מכשיר פרי פיתוח ישראלי, שהותאם במיוחד לדרישות החברה. הוא פותח על ידי אקסל טלקום ומיוצר בסין.

ה-Voyager הוא בעל קישוריות דור 3 ומערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד בגרסה 4.04 (Android 4.04). המכשיר מגיע עם מסך מגע של 3.5 אינץ' ולוח מקשים. מותקנים בו מראש אפליקציית וייז (Waze), מנוע החיפוש של גוגל (Google) ויישומים נוספים, והוא אף כולל לחצן חירום שמחובר ישירות למוקד המשטרה. במכוניות שיש בהן שקע AUX מאפשר המכשיר להאזין לכל האפליקציות ישירות ממערכת השמע ברכב, בין אם מדובר בשיחה, הנחיות נהיגה או מוזיקה.

בעלי סמארטפון עם מערכת ההפעלה אנדרואיד יכולים לסנכרן את אנשי הקשר ויומן הפגישות מהמכשיר שלהם ל-Voyager. אפשרות הסנכרון למכשיר החדש קיימת גם באמצעות אפליקציית My Box של אורנג' לגיבוי הסמארטפון. יומן הפגישות במכשיר מאפשר להפעיל את הניווט בלחיצה על הכתובת שבה מתקיימת הפגישה. שירות אורנג' 2 של ה-SIM הכפול מאפשר הקפצת שיחה מהטלפון הנייד לטלפון ברכב, ולהיפך, בעלות של 15 שקלים בחודש.

עוד כולל ה-Voyager חריץ USB להטענת מכשירים שונים – טאבלטים, מחשבים ניידים או סמארטפונים, ונקודת Hospot שמאפשרת גלישה לכל נוסעי הרכב. כמו כן, יש בו מנגנוני בטיחות: בעת ההנעה מופיעה הודעת פתיחה לנהיגה בטוחה, בעת כיבוי הרכב מופעלת תזכורת קולית "נא ודאו שלא שכחתם ילדים ברכב" ובעת שימוש במנוע חיפוש, במיילים או ביומן קופצת הודעה שמבקשת לאשר כי המשתמש הוא לא הנהג.

במכשיר מובנות אפליקציות שונות שמתאימות לנוסעים, כמו Pango, אפליקציות טיולים ו-Just park it, ובכוונת החברה להשיק בקרוב מגוון שירותי תקשורת.

נעמה גת, סמנכ"לית השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה באורנג', ציינה כי "מסקר שערכה החברה עולה שהממוצע היומי לנהיגה ברכב הוא שלוש שעות בימי חול, כך שעולה הצורך לנצל את זמן השהייה ברכב בכדי להיות מקושר ומחובר בין השאר לעבודה, לחברים ולמדיה. אורנג' היא הראשונה לצייד את הרכבים בחיבוריות בדור 3, שמשמשת למגוון שירותים, כגון שימוש באפליקציות רלוונטיות וחוויית בידור לנהג ולנוסעים. השקת ה-Voyager היא סנונית ראשונה למגוון פתרונות חכמים לרכב שיושקו בקרוב".

מחירו של המכשיר הוא 1,899 שקלים, בפריסה ל-12 תשלומים, והתקנתו תהיה בחינם בנקודות התקנה מורשות בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים