תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן: "איום אבטחת המידע המרכזי בארגונים מסתתר במערכות ה-ERP ובסיסי נתונים"

בליצבלאו התייחס לאיומי האבטחה בפלטפורמות הניהול המשאבים הארגוניים ERP ו-CRM: "מנמ"רים צריכים לתת מענה דחוף לאיומי האבטחה בפלטפורמות ה-ERP ובסיסי הנתונים, שמהוות את עמוד-השדרה הארגוני ● "חברת Fortinet היא החברה היחידה שמזהה ומציעה פתרון אינטגרטיבי ברמה הגנה גבוהה"

11/11/2013 12:53

מהם האיומים המשמעותיים ביותר לארגונים ומהן נקודות החולשה עליהן צריך להגן?
על המנמ"ר להיערך לכל האיומים הקלאסיים הידועים, אך איום אבטחת המידע המורכב והמסוכן מכולם נמצא במערכות הניהול הארגוניות. חברת Fortinet היא החברה היחידה שמזהה זאת ומציעה פתרון הגנה אינטגרטיבי וברמה גבוהה.

מגלן פועלת בכל המגזרים – פיננסי, היי-טק, תעשיות טכנולוגיות ותקשורת. בכולם החברה עוסקת בחקירות מחשב ומבצעת תרגילי תקיפה מבוקרים. במהלך סדרה ארוכה של בדיקות וחקירות הגענו למסקנה כי הבטן הרכה של האבטחה בארגונים היא במערכות הניהול של הארגון. בשני מקרים שהתרחשו לאחרונה בישראל, האקרים חדרו למערכות CRM ו-ERP ואיימו בנעילה או מחיקה שרתי הייצור ובסיס נתונים. כופר כספי היה התנאי לאי מימוש האיום!

מהם הקריטריונים הטובים ביותר לבחירת מוצרי אבטחת מידע לארגונים?

מנהל אבטחת המידע שאמון על בחירת המוצרים הטובים ביותר לארגונו צריך לבחון מספר גורמים. גורם ראשון והכרחי הוא ביצועי המוצר. על המוצר לספק את אשר מתכנניו הצהירו כי הוא עושה וכמובן עליו להראות את הביצועים הטובים ביותר במבחני השוואה של מספר יצרנים. לדוגמה  מערכת הגנת הדואר האלקטרוני של Fortinet נבדקה במבחני השוואה התקפים ל-14 יצרנים שונים ונמצאה כאפקטיבית ביותר.

גורם שני חשוב היא בחינת המוצר לאורך חייו ויכולתו לספק הגנה גם כאשר מערכות הארגון גדלות ועומסי התקשורת הולכים וכבדים. כאן חשוב שילוב של חומרה ותוכנה ולא רק פתרון תוכנה. על מנת להציע פתרון עמיד ויציב לאורך זמן נדרשת פלטפורמה משולבת שמתממשקת למערכות הארגוניות האחרות בצורה טובה כדי להגן עליהן.

גורם שלישי שיש להתייחס אליו הוא המחיר ועלות הבעלות של הפתרון הנבחר. ארגונים רוצים פתרון שאינו יקר מאוד והוא מספק הגנה מירבית למערכותיהם. בנוסף, אחזקת הפתרון, הוספת רשיונות והיכולת לנהל אותו הם שיקול שיש לקחת בחשבון כשמשקללים את מחיר הקניה של הפתרון.

איזו בשורה Fortinet מביאה לשוק הגלובלי ולשוק הישראלי?
כידוע, נפח התעבורה ברשתות הארגוניות רק הולך ועולה נוכח שימושי רשת ואפליקציות אין-ספור. אולם, עם מוצרי Fortinet ארגון יוכל לעבוד מספר שנים מבלי לבצע החלפות ושדרוגים תכופים. הפתרונות של Fortinet נוחים לניהול, עם ממשקים למערכות ניידות ומערכות עתידיות שנמצאות בפיתוח ועדיין לא יצאו לשוק – לכן, מוצריה של Fortinet מספקים יחס עלות-תועלת מצוין לאורך זמן.

מגלן מכירה את Fortinet למעלה מעשר שנים ומבצעת מבחני מעבדה התקפיים לחלק ממוצריה. Fortinet, ללא ספק, נמצאת בליגה העליונה של מוצרי הגנת סייבר העומדים בעומסים ובתקיפות מתוחכמות. החברה מפתחת את מוצריה בראיה לעתיד ומתכננת  אותם לטכנולוגיות עתידיות, ובפרט להתמודד עם איומים חדשים במהירות רבה.

אירועים קרובים