ארצות הברית: אפליקציה תאפשר לבדוק האם חברות הסלולר מספקות את מה שהן מבטיחות

ועדת תקינת התקשורת האמריקנית תשיק את האפליקציה באביב, במסגרת פרויקט שיבדוק את מהירויות ההורדה וההעלאה בפועל לעומת מה שהחברות מצהירות ● האפליקציה תיקרא FCC Speed Test ומיועדת לפי שעה למכשירי אנדרואיד בלבד

ה-FCC, ועדת תקינת התקשורת האמריקנית, מתעתדת להשיק בחודשים בקרובים אפליקציה חינמית שתבדוק את ביצועי ספקיות התקשורת הסלולרית המובילות בארצות הברית: AT&T, וריזון (Verizon), ספרינט (Sprint) וטי-מובייל (T-Mobile).

המטרה של האפליקציה, ושל הפרויקט כולו, היא לבדוק את מהירויות ההורדה וההעלאה שמספקות החברות ללקוחותיהן באמצעות חיבורי נתונים בדור השלישי ומעלה, ולוודא שהן עומדות במהירויות שהן מפרסמות ושהלקוחות מקבלים את התמורה עבור המחירים שהם משלמים. הפרויקט יבדוק במקביל את מהירות הגלישה האלחוטית של ה-CTIA, ארגון ה-Wi-Fi של ארצות הברית.

האפליקציה, שתיקרא FCC Speed Test, מיועדת למכשירי אנדרואיד (Android) בלבד. ההערכה היא שהוועדה רוצה קודם כל להבטיח את איכות המוצר עבור הצרכנים בעלי ההכנסות הנמוכות, שרוכשים את החבילות הזולות עם הגבלות הגלישה. צרכנים אלה בדרך כלל רוכשים טלפונים מבוססי אנדרואיד, זולים ככל האפשר.

בדיווח של הוועדה נכתב כי "מכירות הטלפונים החכמים עולות על מכירות המחשבים הניידים וחלק גדול מהאמריקנים, במיוחד בני מיעוטים ומשקי בית בעלי הכנסות נמוכות, מסתמכים עליהם כאמצעי החיבור העיקרי שלהם לאינטרנט".

הפרויקט והאפליקציה אמורים לצאת לדרך באביב הקרוב, תוך לקיחה בחשבון של משתנים שמשפיעים על מהירויות ההורדה וההעלאה באזורים שונים בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים