גוגל עובדת על קעקוע אלקטרוני שיתפקד כמיקרופון לסמארטפונים

ענקית האינטרנט הגישה בקשה לרישום פטנט: קעקוע שמקיים תקשורת עם מכשירים חכמים באמצעות בלוטות', NFC, אינפרה אדום וטכנולוגיות נוספות - ומוטבע על צוואר המשתמשים

גוגל (Google) ממשיכה בפיתוח של מיחשוב נלבש – ולוקחת את זה צעד אחד קדימה: לאחר הגאדג'ט המדובר Google Glass, היא מבקשת לרשום פטנט על קעקוע אלקטרוני לצוואר, שיכול לשמש כמיקרופון לטלפון חכם או טאבלט.

בחטיבת מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) של ענקית האינטרנט מבקשים להציע מיקרופון בדמות קעקוע אלקטרוני, שמקיים תקשורת עם הטלפון במגוון טכנולוגיות – בלוטות' (Bluetooth), אינפרה אדום, NFC או אחרות הרלוונטיות לתקשורת בטווח קצר. מלבד לטלפונים חכמים וטאבלטים, מתאים הקעקוע-מיקרופון גם למחשב נלבש, קונסולות משחק ומכשירים אחרים.

הקעקוע כולל מיקרופון מוטבע ומשדר-משיב לתקשורת אלחוטית עם מכשיר סמוך. אספקת הכוח יכולה להיעשות ממקום אחר בגוף המשתמש, ותנועה מסוימת של הצוואר יכולה לשמש להפעלת המיקרופון. על סמך מדידה של תגובות מסוימות בעור יכול הקעקוע לשמש גם כמכונת אמת.

בבקשה לרישום פטנט התיאור נשמע עדין יותר. כך, ענקית האינטרנט בחרה לציין זאת כ-"חיבור של קעקוע אלקטרוני למכשיר תקשורת נייד", וכממציא מוזכר וויליאם אלברט הבן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    עוד מעט נהיה כמו מוצר על מדף בסופר. צריך לעצור ומהר את המחשבות המגלומניות של גוגל. נגמרה הפרטיות.

אירועים קרובים