ג'ורג' קלוני נגד טוויטר: "למה לכל הרוחות שנרצה להיות שם?"

כוכב הקולנוע לא מבין למה מפורסמים צריכים לפתוח חשבון ברשת החברתית: "נגיד שאתה חוזר מאוחר בלילה הביתה אחרי ששתית שתי כוסיות יותר מדי ואתה צופה בטלוויזיה. מישהו מרגיז אותך ואתה יוצא מיד להשיב מלחמה. אתה מתעורר בבוקר והקריירה שלך נגמרה"

"אני לא מבין, וזה נכון לפחות ביחס אליי, למה בן אדם מפורסם צריך להיות בטוויטר (Twitter). למה, לכל הרוחות, שתרצה להיות שם?", כך תוקף כוכב הקולנוע ג'ורג' קלוני את הרשת החברתית הפופולרית, בראיון שהעניק למגזין אסקווייר (Esquire).

"קודם כל, הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות זה להפוך את עצמך לזמין, נכון? ואתה תהיה זמין לכולם", מפרט קלוני. "נגיד שאתה חוזר מאוחר בלילה הביתה אחרי ששתית שתי כוסיות יותר מדי ואתה צופה בטלוויזיה. מישהו מרגיז אותך ואתה יוצא מיד להשיב מלחמה. אתה מתעורר בבוקר והקריירה שלך נגמרה. או שאתה מצטייר כאידיוט. או שכל הדברים שאתה חושב עליהם בשקט כשאתה שיכור נחשפים בפני כל העולם, עוד לפני שהספקת להתעורר".

חלום הבלהות של כוכב הקולנוע המבוקש נשמע כמו צרות של עשירים, אך יש להודות שיש משהו בדבריו. בינתיים, בישראל, אנחנו נישאר עם מצייצים מפורסמים כמו ג'ודי ניר מוזס, שעושה רושם כי היא מוכיחה את דבריו של קלוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים