גוגל משיקה שירות תרגום ליישומים לאנדרואיד

השירות מציע למפתחים גישה לרשימה של מתרגמי צד שלישי, שאושרו מראש על ידי ענקית האינטרנט ככאלה שמציעים תרגום איכותי במחירים תחרותיים ● טווח המחירים: בין 75 ל-150 דולר

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

גוגל (Google) הכריזה על פתיחת שירותי תרגום היישומים שלה לכלל ציבור המפתחים לסביבת אנדרואיד (Android). השירות, אותו הציגה החברה לראשונה בכנס Google I/O השנה, מציע למפתחים גישה לרשימה של מתרגמי צד שלישי, שאושרו מראש על ידי ענקית האינטרנט ככאלה שמציעים תרגום איכותי במחירים תחרותיים. ההערכה של גוגל שעלויות התרגומים עבור היישומים השונים ינועו בין 75 ל-150 דולר, בהתאם לגודל היישום וכמות המלל הדורשת תרגום.

מטרת השירות היא להרחיב את נפח ההורדות הפוטנציאלי עבור היישומים השונים שמועלים ל-Google Play, חנות יישומי האנדרואיד של החברה. תרגום אפליקציות לשפות נוספות יכול להגדיל את השוק עבורן, מכיוון שהן יהפכו לזמינות גם במדינות בהן הן בכלל לא מוצגות בחנות המקומית, לדוגמה. להגדלת מספר המשתמשים ביישומים יש גם פוטנציאל להרחיב את השימוש באנדרואיד בכלל.

כך או כך, השירות החדש משולב בלוח הבקרה בו משתמשים המפתחים בזמן שהם בונים את הפרויקט שלהם לצורך העלאה לחנות. לאחר שבוחרים את שפת המקור של היישום ושפת היעד, מקבלים המלצות לגבי מספר מתרגמים מתאימים. לאחר בחירת המתרגמים, אפשר ליצור עמם קשר ישיר לצורך עבודה משותפת על הפרויקט, כולל לגבי דרך ההגשה של מחרוזות הטקסט הדורשות תשלום.

בהודעה הרשמית של גוגל, נכתב כי בתקופת המבחן היו יישומים שראו גידול של עשרות ואף מאות אחוזים במספר ההורדות בגלל שהם תורגמו. כמו כן, המפתחים יוכלו לעקוב מקרוב אחר התוצאות של הורדת היישום בשפות שונות באמצעות Google Analytics.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים