משה אטיאס, מטריקס: "התוצאות הרבעוניות הושפעו מלוח השנה העברי, שצמצם את היקף שעות העבודה"

"הרבעון היה כלל לא רע. ההערכתי היא שהחציון השני של השנה יהיה הרבה יותר טוב", כך אמר סמנכ"ל הכספים של החברה בראיון לאנשים ומחשבים, עם פרסום התוצאות העסקיות ● מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "עסקי הליבה שלנו צמחו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד"

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס. צילום: פלי הנמר

"הפעילות הרבעון הושפעה ישירות מהחגים שחלו השנה, באופן חריג, כולם ברבעון השלישי – בעוד שבתקופה המקבילה אשתקד חלו חלקם ברבעון שלישי וחלקם ברביעי", כך אמר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, עם פרסום תוצאות הרבעון השלישי של החברה. משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר אף הוא דברים ברוח דומה בראיון לאנשים ומחשבים.

לדברי גוטמן, "כתוצאה מכך, כמות שעות העבודה ברבעון הייתה נמוכה יחסית, עובדה המסבירה את הירידה הקלה בהכנסות, ברווח הגולמי וברווח התפעולי לרבעון". עם זאת, "עסקי הליבה – מגזר פתרונות ושירותי תוכנה – המהווים כ-74% מהכנסותינו, וחלקם הולך וגדל מדי שנה, צמחו  מעט בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד". זאת, הסביר, "כתוצאה מזכייה בפרויקטים ומהרחבת עסקינו בקרב לקוחותינו במגוון מגזרים וקווי עסקים. ההשקעה שלנו בפתרונות חדשניים, העונים לצרכי הלקוחות במרבית תחומי העשייה של ענף ה-IT, מניבים פירות והלקוחות מביעים בנו אמון וממשיכים איתנו עשייה קיימת וחדשה".

"האיתנות הפיננסית שלנו ותזרים המזומנים המעולה נותנים ויתנו לנו יתרון משמעותי בהיערכות מהירה לתנאי שוק ולביקושים משתנים, גם באמצעות רכישה של חברות המתמחות בטכנולוגיות חדשניות או בתחומים בעלי רלוונטיות גבוהה לצרכים המשתנים של הלקוחות", סיכם גוטמן.

"החציון השני יהיה טוב יותר"
בראיון לאנשים ומחשבים אמר משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס, כי "מה שהשפיע בעיקר על התוצאות ברבעון זה היה לוח השנה העברי. כל החגים התנקזו לרבעון אחד, דבר שהביא לצמצום של היקף שעות העבודה". למרות זאת, אמר, "הרבעון היה כלל לא רע. בכל מקרה, אני מעריך כי החציון השני של השנה יהיה טוב יותר מקודמו".

לדברי אטיאס, "הפעילות שלנו רצופה חידושים, הן בהיצע הפתרונות אותם אנו מציעים, והן ברכישת חברות. בדרך זו, תמהיל ההכנסות 'שומר' עלינו, כי אנו מקפידים לפעול במגוון מגזרים".

הוא הוסיף כי "יש למטריקס מנועי צמיחה רבים, ביניהם פעילות בעולם הפיננסי, עולם המובייל והחיבור של ערוצי התקשורת השונים מול הלקוח לחוויית לקוח אחידה, עולם ה-BI המשתנה עם הבנת הלקוח לעומק ועולם הסייבר". לגבי מיחשוב ענן, ציין אטיאס כי "אני לא יכול לומר כי הוא מהווה מנוע הכנסות עבורנו בהווה, אבל אין ספק שהוא יהיה כזה בעתיד".

בהתייחסו לתכנית הארגון מחדש בנס, במסגרתה עשרות מנהלים בחברה יקבלו בימים הקרובים הודעה על סיום תפקידם, אמר אטיאס כי "אין לנו כל תכניות לצמצומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים