אינטרנט בשחקים: iPass מציעה שירותי Wi-Fi מוזלים בטיסות

המחיר: 25-5 דולרים לטיסה, בהתאם לתעריפי חברות התעופה ● השירות קיים בלופטהנזה, טורקיש איירליינס, וירג'ין אמריקה, יו-אס אירווייס ועוד

אורנוס, הנציגה הישראלית של iPass, החלה להציע ללקוחותיה את שירותי ה-Wi-Fi בטיסות בתעריפים זולים מאלו של חברות התעופה. מחירם יעמוד על 25-5 דולר לטיסה, בהתאם לתעריפים המשתנים של חברות התעופה.

השירות ניתן כיום ביותר מ-2,000 מטוסים ברחבי העולם, ובחברות תעופה מובילות, בהן לופטהנזה (Lufthansa) טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), וירג'ין אמריקה (Virgin America) יו-אס איירווייס (US Airways), ועוד.

הפרשי המחירים הם אמנם לטובת iPass, אך לא בפער גדול. למשל, גלישה של שעתיים וחצי בדלתא עולה בחברת התעופה 19.80 דולר, ו-iPass 17 דולר. באמריקן איירליינס תעלה גלישה של שעה ו-45 דקות 14 דולר, לעומת 12.6 ב-iPass. בטורקיש אייליינס עולה חצי שעה של גלישה 5.5 דולר, לעומת 4.90 דולר עבור משתמשי השירות.

שירות iPass מפחית את עלויות החיבור לאינטרנט מהמחשב הנייד, מהטלפון החכם ומהטאבלט בזמן שהייה בחו"ל. החברה היא בעלת רשת וירטואלית, הכוללת כ-3,400 נקודות גישה בשדות תעופה ברחבי העולם ויותר מ-1.2 מיליון נקודות גישה ב-124 מדינות. בנוסף, משתמשי iPass נהנים כיום מחיבור ביותר מ-10 מיליון נקודות נוספות שאינן רשמיות, כתוצאה משיתופי פעולה של iPass ומפעילות סלולר ברחבי העולם, כך על פי החברה.

אורן שפי, מנכ"ל אורנוס, נציגת iPass בישראל: "אנו גאים להציע את פתרונות החיבור והשימוש הייחודיים, הפשוטים והיעילים ביותר באמצעות רשת ה-iPass, שעכשיו מאפשרים להיות מחוברים תמיד, גם בטיסה, בתעריפים המשתלמים ביותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    אני התנסתי ב- Ipass של אורנוס גרופ והתאכזבתי מאוד מאיכות השירות והיחס המזלזל של אורן, נציג החברה. Ipass מבטיחים המון אבל בפועל השירות שלהם לא עובד היטב. לא היה לי אינטרנט זמין בשדה התעופה, במטוס וברוב המקומות בהם טיילתי. גם במקומות שישנה רשת מזוהה, ההתחברות לוקחת יותר מ2 דקות ומהירות הגלישה בלתי נסבלת. פניתי לאורן בבקשה לביטול השירות, והוא סירב להחזיר לי את הכסף בטענה שהוא ספק בלבד. תימנעו.

אירועים קרובים