מדיה-טק תשקיע יותר ממיליארד דולר בפיתוח מעבדים למובייל

היצרנית הטיוואנית צפויה להשיק במהלך 2014 לא פחות משש מערכות על שבב חדשות המיועדות לשוק הטלפונים החכמים ● החברה מתכוונת לשחרר לשוק כ-20 מעבדים בסך הכל, בין היתר לתחום הטלוויזיות, מזרימי מדיה וכוננים קשיחים

מדיה-טק (MediaTek), יצרנית המעבדים הטייוואנית לתחום הנייד, מתכוונת להשקיע ב-2014 יותר ממיליארד דולר בפיתוח מערכות על שבב חדשות. לשם השוואה, סכום זה מהווה כ-20% מסך הכנסות שלה לשנת 2013. המטרה, לפי החברה, הוא לפרוץ קדימה לדרכים חדשות עם מערכות על שבב שמשתרעות על פני כל קשת האיכויות המוצע כיום בשוק הטלפונים החכמים והטלפוניה.

על פי האתר הסיני DigiTimes, החברה מתכוונת להשיק במהלך 2014 לא פחות משש מערכות על שבב חדשות המיועדות לשוק הטלפונים החכמים. האתר מצטט גורמים שטוענים שמדובר בשתי מערכות על שבב שמבוססות על 8 ליבות עיבוד, שתי מערכות על שבב עם 4 ליבות, מערכת אחת עם שתי ליבות ומערכת על שבב עם ליבה אחת בלבד.

מערכות אלו מתאימות לכל השוק – ממכשירי כניסה זולים ועד טלפונים עתירי טכנולוגיה ואפשרויות. כך, היא מתכוונת להיאבק עם היצרניות המובילות בשוק, כמו קוואלקום (Qualcomm), סמסונג (Samsung) ואינטל (Intel). במקביל לכך מתכוונת החברה להציע לפחות שש ערכות על שבב שמיועדות באופן בלעדי לשימוש בטאבלטים. גם כאן ההיצע מיועד לשימוש במכשירים שמיועדים לשוק הגבוה, שוק הביניים ורמת הכניסה.

בסך הכל מתכוונת החברה להציע לא פחות מ-20 מערכות על שבב, כולל כאלו שיופנו לתחום הטלוויזיות וכן התקנים המשתמשים ברכיבים אלחוטיים, כגון מזרימי מדיה וכוננים קשיחים בחיבור אלחוטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים