תוכן שיווקי

סלביק גימלברנד, לינוטק: "פתרון ה-GRC של CaoSys למערכת Oracle EBS – מקיף, יעיל ומשתלם ביותר"

13/11/2013 14:48

"המושג Compliance בעולם מערכות מידע בכלל, ומערכות ERP בפרט, מקבל משמעות גדולה מאוד בשנים האחרונות – הן בארגונים החייבים לעמוד בדרישות רגולטוריות שונות (כדוגמת SOX), והן בארגונים הרוצים לעשות סדר בשימוש ובנגישות המידע. את המטרות הללו ניתן להשיג בין היתר על ידי יישום כלים ייעודיים לניהול הפרדת הרשאות (Segregation of Duties) ובקרת גישה למידע ברמת בסיסי נתונים (Database Auditing)", כך אמר סלביק גימלברנד, מייסד ומנכ"ל חברת לינוטק.

חברת לינוטק הוקמה לפני כ-3 שנים והיא מתמחה בייעוץ ויישום של מערכות ERP, עם התמחות בפתרונות Oracle EBS, ובהפצה ויישום של פתרונות משלימים למערכות ERP. החברה משמשת נציגה בלעדית בישראל ובמזרח אירופה של CaoSys, שמספקת בין השאר פתרונות ייעודיים לתחום הפרדת תפקידים וניהול הרשאות במערכות ה-ERP מבית אורקל – Oracle EBS.

סלביק גימלברנד, מייסד ומנכ"ל חברת לינוטקסלביק, מדוע נושא של ניהול והפרדת הרשאות נחשב אתגר לארגון?
הפרדת תפקידים וניהול הרשאות נחשבות מסובכות במיוחד כאשר אנחנו נוגעים במערכת ה-ERP הארגונית, המכילות תהליכים חוצי ארגון, ואשר נוגעות בתהליכי הליבה העסקיים של הארגון. התהליך של הפרדת תפקידים וניהול הרשאות נחשב מורכב מכיוון והוא על פי רוב מתבצע באופן ידני, מול קבצי אקסל, תוך השקעה שנתית ניכרת של משאבי כוח אדם, ועלויות גבוהות של יועצים חיצוניים. תהליך כזה גם לא מספק פתרון בזמן אמת, אלא דורש ביצוע מחדש לפני כל ביקורת.

מהו הפתרון שאתם מייצגים, ומה היתרונות שלו?

אנו מייצגים את חבילת ה-GRC מבית CaoSys, שמספקת פתרונות לתחום של הפרדת הרשאות ו-Database Auditing למערכת ה-Oracle EBS. חברת CaoSys הינה חברה מובילה המספקת פתרונות GRC ל-Oracle EBS עם מאות לקוחות בעולם.

הפתרון מספק בקרה מלאה לכול תחום ניהול ההרשאות, מעקב השינויים בבסיס הנתונים בארגון, ומאפשר לצמצם את העלויות הכרוכות בביצוע הביקורת. אבל הפתרון ייחודי גם בכך שהוא פשוט ליישום מבחינה טכנולוגית, תואם ברמה מלאה למערכת ה-Oracle EBS הארגונית, והוא מגיע עם סט הגדרות מובנה לפי הדרישות וה-best practices של רגולציית SOX, שמביאה יותר מ-20 אלף קונפליקטים מוכרים.

האם הפתרון של CaoSys תומך בביצוע הפרדת תפקידים בזמן אמת?
בהחלט. הפתרון מאפשר ביצוע תהליכי הפרדת תפקידים וניהול הרשאות בזמן אמת. הבדיקה של קונפליקטים קיימים, מניעתם, והבדיקה של קונפליקטים עם יצירה של משתמש חדש או שינוי בפונקציה של משתמש קיים, כול אלה מתבצעים על ידי המערכת בצורה אוטומטית ובזמן אמת. כתוצאה מכך הארגון מוכן לביקורת ניהול ההרשאות בכול שלב, ללא צורך בהכנה מיוחדת לביקורת.

איך אתה רואה את השילוב של הפתרון בשוק הישראלי?
השוק הישראלי צמא לפתרונות שיקלו עליו את התהליכים של יישום הרגולציות שהוטלו עליו, בין אם כחלק מתהליך של גלובליזציה או כתוצאה מאימוץ מקומי של תקנים ורגולציות עולמיות.

מכאן גם עולה הצורך בפתרון של CaoSys, שהייחודיות שלו מתבטאת ביישום מהיר – הטמעה של מספר ימים עד מספר שבועות, לעומת מספר חודשים במערכות אחרות. הפתרון גם ניתן להתקנה בארגונים מכול הגדלים, והוא תחרותי הן בהיבטים של עלויות הרישוי והתחזוקה, והן ברמת התוצרים הגבוהה שהוא מספק. מעבר לכך, הפתרון עובד כחלק אינטגרלי של מערכת ה-Oracle EBS, ולא כמערכת צד ג', דבר שמייצר תאימות ורציפות של העבודה בין הפתרון של CaoSys למערכת הארגונית.

אנו מציעים את המערכת לתקופת התנסות ללא התחייבות.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים