תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם בני פלח, מנהל שותפים עסקיים של Fortinet בישראל, יוון וקפריסין – חלק ב'

13/11/2013 15:08

ספר לנו בכמה מילים על תפקידך ב-Fortinet.
בתור מנהל השותפים העסקיים של Fortinet בישראל, יוון וקפריסין – תפקידי לדאוג לכך השותפים שלנו ירגישו בנוח למכור, להטמיע ולתמוך בפתרונות חברת Fortinet אצל הלקוחות השונים, בכלל מגזרי התעשייה. לחברת Fortinet מספר רב של שותפים עסקיים, הנחלקים למספר רמות: GOLD ,SILVER ,BRONZE וכן התמחויות מומחה בתחום ה-WIRELESS ,WEB APPLICATION SECURITY וכן אבטחה של פתרונות דואר. אני מאמין ששותפות אמיתית עם השותפים העסקיים שלנו, תוך ליווי צמוד שלנו לפרויקטים אותם הם מובילים, יובילו ללקוחות מרוצים,  ופרויקטים מוצלחים.

מה המסר שלך לבאי הכנס?
באי הכנס השנה יראו חברה מפותחת יותר, חדשנית מאוד ובעלת בסיס לקוחות גדול ומרשים הצומח משנה לשנה. בכנס השנה יוכלו הנוכחים להתרשם מיכולות עיבוד של מערכות האבטחה, וזאת על ידי ביצוע בדיקת ביצועים ואבטחה של חברת IXIA על פתרונות חברת Fortinet. כמו כן יוצג סיפור לקוח משמעותי בתחום סינון איומים בקצבים גבוהים – בחברת בזק בינלאומי.

בכנס יוצגו שלל הפתרונות החדשים שלנו בתחום הגנה על מערכות וירטואליות, פתרונות ל-DISTRIBUTED ENTERPRISE, פתרונות SAND BOX, פתרונות אלחוט מתקדמים וכן הגנה מקיפה על DATA CENTERS בקצבים גבוהים.

כיצד Fortinet מתמודדת עם תחרות במישור הטכנולוגי ואיזו בשורה שונה היא מביאה לשוק?
חברת Fortinet הינה חברת אבטחת המידע מהבודדות בשוק,  שלה אין שותפויות צד שלישי כלשהן. המשמעות לכך היא היכולת שלנו לפתח פתרון אחוד הכולל יכולות אבטחה חדשניות הבאות לתת מענה להתמודדות עם נוזקות חדשות.

בתור יצרנית המפתחת את החומרה בעצמה יש לנו את היכולת  להתמודד עם קצבי תעבורה ההולכים וגדלים בלב רשתות הטלקום וה-ENTERPRISE. כבר כיום השקנו מערכות אבטחה לארגוני ENTERPRISE הכוללות ממשקי 40G וכן עשרות רבות של ממשקי 10G, במערכת שגודל אינה עולה על 3U. כאשר המתחרים אינם יכולים לספק יכולות אלו גם במערכות CHASSIS גדולות.

חברת Fortinet מפתחת דור חדש של מעבדי אבטחה ייעודים ASIC, הבאים לתת מענה לאיומים המתקדמים הקיימים כיום בשוק וכן דגש נרחב לגבי איומים שטרם זוהו , וזאת על ידי לימוד התנהגות תעבורת הרשת בארגון ובכך לזהות חריגות במדדים מסויימים מרמת LAYER 2 ועד LAYER 7, ובכך להצביע על התנהגות חשודה ברשת.

מהו החזון הטכנולוגי של Fortinet?
החזון של חברת Fortinet הינו להיות חברת האבטחה המובילה בשוק, תוך כדי השמת דגש זיהוי איומים מתקדמים, ביצועים, ואבטחה כוללת של ארגונים קטנים כגדולים בשלל מעגלי האבטחה שצוינו לעיל.

חברת Fortinet רואה בחשיבות את שביעות רצון הלקוחות והשותפים העסקיים של החברה.חברת Fortinet שמה לב לכלל ההתפתחויות הטכנולוגיות בהקשר של תשתיות וירטואליות , תשתיות תקשורת מתקדמות  וכן לצרכי ההגנה הממוקדת הנדרשת עבור תשתיות האפליקציה בארגונים.

חברת Fortinet הינה שחקן משמעותי בתחום פתרונות האבטחה בישראל ובעולם , והנני בטוח שכבר בכנס השנה תוכלו לראות את הגידול המשמעותי שלנו בבסיס הלקוחות, באמון השותפים –ובחדשנות הטכנולוגית שלנו.

אירועים קרובים