בעקבות הסערה: בבילון תפטר 30% מהעובדים

החברה זימנה לשימוע 50 עובדים, במסגרת הניסיון שלה להתאים את עצמה למצב החדש ולצאת מאחד המשברים הקשים בתולדותיה

הטלטלה שעוברת בימים אלה על בבילון (Babylon) נותנת את אותותיה גם על מצבת כוח האדם שלה: החברה מסרה היום (ד') כי זימנה לשימוע כשליש מעובדיה, 50 במספר, בכוונה לפטר אותם.

בבבילון לא מסתירים את העובדה שהפיטורים הם חלק ממהלך להיטיב את מצבה של החברה ולהרגיע את השוק. בהודעה שכתבה, נמסר כי "בהמשך לאירועים האחרונים ולשינוים בסביבה העסקית, החברה החלה בתהליך של זימון עובדים לשימוע. זאת, לקראת מהלך של צמצום כוח אדם בחברה, בהתאם למצב החדש שנוצר".

החברה נמצאת בימים אלה באחד הרגעים הקשים בתולדותיה, עד כדי סימן שאלה לגבי דרכה בעתיד. לפני כשבועיים היא הודיעה לבורסה שגוגל (Google) לא תחדש את הסכם שיתוף הפעולה עימה, שהניב לה ברבעון האחרון קרוב ל-40% מהכנסותיה ובעבר – יותר מ-80% מהן. מהלך נוסף שמעיד על מצבה הלא טוב של החברה הוא הודעתה מלפני ימים אחדים כי שיחות המיזוג בינה לבין איירון סורס הופסקו.

יצוין כי יאהו! (!Yahoo) ממשיכה לפי שעה את שיתוף הפעולה עם בבילון והתוצאות הכספיות שפרסמה החברה שנמצאת בצרות לפני ימים אחדים היו טובות, אולם המכה הקשה שגוגל הנחיתה עליה גרמה לצניחה של כ-60% בערך המנייה שלה. על רקע ההתפתחויות הללו, בבילון מנסה להתאים את עצמה למצב החדש ולהחזיר אותה לפסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים