תוכן שיווקי

קומפיוור נבחרה לספק פתרון ניהול ביצועים וחווית משתמש באינטרנט לרשת הביגוד האמריקאית בון-טון

13/11/2013 16:59

חברת בון-טון, המנהלת 272 חנויות ביגוד והלבשה ברחבי ארה"ב, בחרה בפתרון ניהול הביצועים ומדידת חווית משתמש קצה (APM) של קומפיוור, במטרה להבטיח זמינות של כמעט 100% עבור לקוחותיה באינטרנט, במיוחד בתקופת החגים העמוסה. הפתרון של קומפיוור נבחר לאחר שבון-טון בחנה מספר מוצרי ניהול חוויית משתמש, בזכות היכולת שלו לספק שקיפות וניטור מקצה לקצה של חווית המשתמש. פתרונות קומפיוור מופצים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

פתרון ה-APM של קומפיוור מספק עבור בון טון תובנות בזמן אמת לגבי בעיות המשפיעות על מבקרים באתר, ואת היכולת לאתר בדיוק האם התוכן סופק על ידי בון-טון, באינטרנט שירותי העברת תכנים (CDN) כגון אקמאיי או ספק חיצוני אחר. לוח בקרה מציג כל ממשק של משתמש הקצה עם האתר, ואת ההשפעה עליו מצד אפליקציות ושרתי אינטרנט. בון-טון גם יכולה לבחון באיזו מערכת הפעלה או דפדפן משתמש כל גולש, את המיקום הגיאוגרפי שלו, והאם הוא משתמש במכשיר נייד או נייח.

"בזבזנו זמן יקר בניסיונות שווא לאתר את המקור של בעיות ביצועים", אמר מיכאל דאוד, מנהל טכנולוגיות ושירותי אינטרנט בבון טון. "קומפיוור APM מספק לנו שקיפות גדולה בהרבה לגבי מה שבאמת קורה בצד הלקוח שלנו. עם ניטור מקצה לקצה ושקיפות מלאה לגבי ביצועים, בון טון יכולה כעת לפתור בעיות בדקות במקום לחכות שעות לפיענוח מקור התקלה".

עם כלי ה-APM של קומפיוור, קמעונאים יכולים גם לנטר תעבורה לאתר ולאסוף סטטיסטיקה מדויקת הקשורה בכל מבקר בודד וקמפיין שיווקי, כגון מספר הביקורים ושיעורי ההמרה, הכל בזמן אמת. בון-טון יכולה לקבוע במערכת פילטרים הקשורים בקידום מכירות מסוים – לדוגמה קוד קופון – ולראות דרך דוחות הכלולים בפתרון אילו ביצועים מציג אותו ערוץ קידום מכירות – כל הדרך עד לקופה. כתוצאה, אנשי השיווק יכולים לקבוע את הצלחת הקמפיין ולבצע התאמות כדי לשפר תוצאות בהמשך.

"עם ה-APM של קומפיוור, אנו יכולים לאתר את מקור הבעיה ברגע, או אף לפני, שהיא משפיעה על המשתמשים באתר, בין אם מדובר בטעינה איטית של דפים, שגיאות ג'אווה סקריפט, או תוכן חסר", הוסיף דאוד.

קומפיוור APM מובילה את הדור הבא של ניהול ביצועי אפליקציות. בשונה מפתרונות APM מסורתיים, שהם כבדים, מסורבלים ומגיבים לאירועים, ה-APM של קומפיוור הוא קל, חכם ומאפשר פעולה לפני ההתרחשות. ה-APM נבנה על מנת לנהל את המורכבות של האפליקציות המאתגרות ביותר כיום, כולל מובייל, ענן, ביג דאטה ו-SOA. בנוסף, Compuware APM מבצע אופטימיזציה וניטור של עשרות אלפי אפליקציות עבור יותר מ-4,000 לקוחות, קטנים וגדולים, מסביב לעולם. עם נקודת המבט של משתמש הקצה, הלקוחות של קומפיוור נהנים מביצועים מהירים יותר, פתרון בעיות מוקדם, זמן מקוצר לשיווק, ועלות מופחתת של ניהול אפליקציות. קומפיוור זכתה להכרה כמובילה בדוח "ריבוע הקסם לניטור ביצועי אפליקציות".

אירועים קרובים