תוכן שיווקי

מהפכת הדיוור האלקטרוני של FormIT – הפצה אלקטרונית

14/11/2013 12:48

מערכת ה-FormIT מאפשרת לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה חזק מאוד, ליצור מהם מסמכים מכווני-לקוח, תוך עיצובם בקלות וללא כתיבת קוד. המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות הכוללות את הרכבת המסמך עצמו, ארכוב המסמך ולבסוף הפצתו. כיום, יש מודעות גדולה מאוד לחיסכון, שמירה על סביבה ירוקה והפיכת המסמכים לדיגיטליים וב-FormIT פיתחנו גם מודול ייעודי לכך. מודול ה-Send IT של FormIT מנהל בצורה חכמה את ההפצה של הפלט הארגוני בכל ערוצי ההפצה – הן הדיגיטליים כדוגמת מייל, SMS, NMS וכן הלאה והן המסורתיים כדוגמת פקס, בית דפוס ועוד.

את מודול ה-Send IT השמשנו לראשונה לפני כ-5 שנים בחברת טלקום בין הגדולות בארץ והתחלנו מהפכה של דיוור אלקטרוני. המודול אפשר לאותה חברת טלקום את האפשרות להפיץ את החשבוניות ללקוחות דרך הדואר האלקטרוני, לעומת שליחה בדואר רגיל כפי שעשתה עד כה. כתוצאה ממהלך זה, חסכה החברה מיליוני שקלים רבים וחוללה מהפיכה שלמה, כאשר היום כמעט כל חברה בשוק מוציאה אחוז לא קטן מהדיוור שלה במיילים. החקיקה גם היא השתנתה בהתאם ע"מ למצוא פתרונות לדיוור האלקטרוני ולהתאים עצמה למדיה החדשה.

אם נדבר היום באחוזים, המספרים מראים כי 40% מהדיוור של חשבוניות ומידע נשלח בצורה אלקטרונית ומבחינת הלקוחות, גם הם נותנים את אישורם לקבלת חשבוניות ומסמכים מהספקים בערוץ זה. הדיוור באמצעות הדואר האלקטרוני הפך לזמין, קל וידידותי למשתמש ומבחינת הארגון מספק את היכולת להתאים פרסומות משתנות ולשתול מסרים מתחלפים בהתאם לסוג הלקוח (חתך דמוגרפי, עיסוק, מקום מגורים וכן הלאה) וסוג הפעילות והשירותים אותם מקבל מאותו ספק.

ה-ROADMAP של ה-FormIT מכין את עצמו לשלב הבא במהפכת הדיוור האלקטרוני ואנו בעיצומו של פיתוח מנגנון חדש, אשר יאפשר ללקוחות לגייס כתובות מייל בצורה קלה ויעילה ולהשמיש אותם בצורה חכמה. כמו כן, חשבונית  האתמול הופכת לחשבונית חדשנית ודינאמית עם יכולות פילטור וסינון והמסמך הופך לנוח ויעיל עם ערוץ תקשורת דו כיווני והתממשקות למערכות התפעוליות של הארגון באמצעות מסך אינטראקטיבי.

נקודה לא פחות חשובה היא ההפצה לרשתות החברתיות, בעיקר לפייסבוק ולינקדאין, והיכולת לשתול שם מסרים מותאמים על פי פרופיל הלקוח ואף למשוך מהרשתות נתונים משמעותיים.

הרשתות החברתיות הופכות ליותר ויותר משמעותיות בתקשורת עם הלקוחות והיכולת למשוך מתוכם נתונים ולהפיץ דרכם מסרים, היא קריטית וחשובה לארגונים. ה-FormIT יודע להתממשק כיום לרשתות ולהתמודד איתן בצורה חכמה ואנו עובדים על פיתוח אשר מבטיח יכולות מעבר אשר נשמח להציגן בהמשך.

ההפצה האלקטרונית כשלעצמה חוסכת לארגון מיליוני שקלים בשנה מבחינת כוח אדם, נייר וכדומה, אך בד בבד מתחברת לאידיאולוגיה של סביבה ירוקה והנטייה לעבור לעולם "ירוק" יותר. ה-FormIT יודע להתמודד ולנהל את ההפצה בכל הערוצים וגם להתממשק לחתימה דיגיטלית אשר נחוצה בהרבה מקרים. מעבר לכך, ה-FormIT הוא כלי גמיש ונוח, המאפשר לנו להתאים אותו לכל לקוח בנפרד ולהתאים אותו לצרכיו העסקיים.

אירועים קרובים