עדכון: פייסבוק מאפשרת שליחת מסרים לכלל המשתמשים באמצעות האפליקציה

פייסבוק מיישרת קו עם אפליקציות אחרות, כמו ווטסאפ, טנגו וסקייפ, כדי למצב את עצמה טוב יותר בשוק אפליקציות המסרים המיידיים, ומעתה ניתן לשלוח הודעה בנייד גם למי שאינו חבר של המשתמש ● מהחברה נמסר כי העדכון עושה את האפליקציה קלה ומהירה יותר לשימוש

מתרחבים. Like. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

פייסבוק (Facebook) מעדכנת את יישום המסרים הניידים שלה, כך שכל משתמש יכול מעתה לשלוח הודעות לכל משתמש אחר, גם אם הם לא חברים זה של זה ברשת החברתית. העדכון זמין להורדה באפליקציות של פייסבוק – הן לאנדרואיד (Android) והן ל-iOS.

לפני העדכון ניתן היה לשלוח באמצעות האפליקציה הודעות רק לחברים. המגבלה היחידה לשליחה עתה היא שהשולח יודע את מספר הטלפון של המקבל. ההודעה שתישלח תופיע אצל המקבל בתיקיית ההודעות בחשבון הפייסבוק שלו.

העדכון של פייסבוק מיישר קו עם אפליקציות אחרות, כמו ווטסאפ (WhatsApp), טנגו (Tango), סקייפ (Skype), סנאפ-צ'ט ו-ווי-צ'ט, שהפכו פופולריות בקרב צעירים, ונראה שפייסבוק מעוניינת להתמודד בעזרתו טוב יותר מולן. באחרונה דיווחה הרשת החברתית עצמה כי היא מאבדת משתמשים צעירים לטובת רשתות אחרות.

אפליקציית ההודעות המעודכנת אף מאפשרת למשתמשים לראות מי מחבריהם מחובר אליה בכל רגע בעזרת אייקון שמופיע לצד שמו. בהתאם לכך, יידע המקבל על ההודעה מיד עם הישלחה. העדכון אף עושה את השימוש קל יותר בכך שהוא מאפשר למשתמשים לראות את השיחות האחרונות במשיכת אצבע אחת.

בתחילה הייתה אפליקציית המסרים המיידיים של פייסבוק תוכנת קליינט במחשב השולחני, אך כיום, מאחר שהיא חלק חשוב מהתקשורת הניידת, "אנשים רוצים משהו מהיר וקליל", ציינה הרשת החברתית בהודעתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים