תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | איטרניטי השיקה את מערכת הניטור החכמה B social

B-Social היא מערכת חכמה המנטרת און ליין מידע מהרשתות החברתיות והזירה הדיגיטלית על בסיס מילים שהוגדרו מראש, מנתחת אותן ושולחת את התוצאות ללקוחות באופן מיידי ● אסף בר, מנכ"ל החברה: "המערכת מהווה נכס אסטרטגי המייצר ערך אמיתי ואפקטיביות מרבית עבור ארגונים, ומעניקה להם יתרון משמעותי בשוק בו הם פועלים"

14/11/2013 14:30

חברת ה-BI איטרניטי השיקה היום (ה') בכנס אנשים ומחשבים את B-Social, מערכת ניטור הסורקת את המידע ברשתות החברתיות והזירה הדיגיטלית מסביב לשעון, מעבדת ומנתחת אותו און ליין, ומעבירה ללקוחות דיווחים בזמן אמת באמצעות הדוא"ל או פורטל הלקוחות בכתובת הניטור.

באמצעות המערכת יוכל המנהל לדעת דברים שמעולם לא יכול היה לדעת בלעדיה, אשר יפיקו עבורו תובנות משמעותיות שיסייעו לפעילות הארגון בהיבט האסטרטגי. לאור השימוש הנרחב ברשתות החברתיות בעולם החדש, המאפשר לכל אחד מאתנו להביע את דעתו ולחלוק אותה עם העולם בשבריר שנייה, מהווה שרות B-Social נכס אסטרטגי רב עוצמה, המאפשר לחברות וארגונים אפשרות להבין טוב יותר את הצרכנים וקהלי היעד והלך הרוח סביב המוצר שלהם ושל המתחרים ולהגיב אליהם במהירות האפשרית.

המערכת מנטרת מהרשת בזמן אמת גם נתונים הכוללים בין היתר מידע על מבצעים, השקות של מוצרים ושרותים חדשים בשוק ושל המתחרים, השוואות מחירים, תגובות גולשים, הערות, פוסטים, סרטונים ובכלל כל פעילות רלוונטית ומוצר הקיים ברחבי הרשת ועשוי לעניין את הלקוח, בהתבסס על מילות החיפוש שהוגדרו.

בתקופה זו בה הצרכן הפך ובצדק לחכם וחשדן יותר המצפה לאמינות, שקיפות והיענות בכל מקום, בתוספת יכולתו להשפיע על אלפי צרכנים פוטנציאליים אחרים באמצעות סטטוס, ציוץ, טוקבק או פוסט, די בהקלקת עכבר פשוטה בכדי להצית אש גדולה שתגרום משבר, העשוי לייצר נזק רב לפעילות השוטפת של ארגונים ותדמיתם, ואף להפסדים ופשיטת רגל. מערכת B-Social תנתר ותנתח את השיחות השליליות ברשת העשויות להתפתח ולהתלקח, ולדווח עליהם מבעוד מועד ללקוח, שמצידו יוכל להפיק תובנות מידיות ולטפל בנושא בטרם יקבל תאוצה.

היתרון המרכזי של המערכת מתאפיינת כאמור בתובנות עסקיות חכמות ותפעוליות שהמנהל יכול להפיק כתוצאה מהנתונים שקיבל ולהגיב אליהם בהתאם. לדוגמא, עירייה המשתמשת בוורטיקל "דע את התושב" של B-Social יכולה לדעת און ליין את מידת ההשפעה של כל אירוע ואירוע הקורה בעיר על התושבים בהיבט החיובי/שלילי. היא מאפשרת למנהל להבין מה התושבים חושבים על האירוע באמצעות שילוב נתונים מהפייסבוק והרשתות החברתיות עם נתונים פנימיים בעירייה ונתונים דמוגפיים ותספק עבור המנהל תובנות חכמות ואפקטיביות.

לדוגמא צינור ביוב שהתפוצץ ברחוב קטן בעיר. המערכת תנטר את כל השיחות המתקיימות ברשת בנושא (כולל פייסבוק, טוקבקים, כתבות, פוסטים, ציוצים וכו'), תנתח את כולם ותשלח ללקוח בעירייה את הדיווח. במידה והדיווח יציג כי הנושא צובר תאוצה ברשת והתושבים זועמים, יוכל הלקוח לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות של העירייה ולטפל בהקדם בסיטואציה.

המערכת מבוססת על מנוע חיפוש הסורק את האינטרנט באופן שוטף, כולל הרשתות החברתיות, אתרי האינטרנט ואתרי המתחרים ואוסף מידע רלוונטי על פי הגדרות ומילות חיפוש שהוגדרו מראש. יצוין כי המידע הנאסף נשמר בתשתיות הארגון מה שמהווה נכס ליכולות תחקור עתידיות ובחינת מגמות לאורך זמן.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי: "בעולם החדש והתחרותי המתאפיין בתחרות דורסנית כמעט בכל תחום, יכולת התגובה היא קריטית. המערכת מהווה נכס אסטרטגי המייצר ערך אמיתי ואפקטיביות מרבית עבור ארגונים, ומעניק להם יתרון משמעותי בשוק בו הם פועלים".

אירועים קרובים