תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות ו-AGR-e ערכו יום עיון משותף בנושא שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP המסייע למנהלי כספים וגזברים בניהול השוטף והאופטימיזציה של הכספים בארגון

14/11/2013 14:37

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, וחברת AGR-e המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים, ערכו יום עיון משותף בנושא שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP. יום העיון נערך באולם הכנסים של נס טכנולוגיות בתל-אביב.

Cash4ERP מסייע למנהלי כספים וגזברים בניהול השוטף והאופטימיזציה של הכספים בארגון. המוצר מקיף את כל תהליכי הגזברות, החל מהקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, דרך ניהול ותכנון תזרים מזומנים ועד לביצוע תחזיות שונות. Cash4ERP מאפשר אחידות ושלמות של הנתונים המושגת על ידי כריית המידע ממקורות המידע הפוטנציאליים, מערכות ERP, מערכות חיצוניות מרכזיות, נתונים מוניטריים ועוד. כמו כן מנתח Cash4ERP את הביצוע התזרימי מול התכנון.

"מערכת Cash4ERP הינה חלק מעולם ה-TRM  (ר"ת Treasury and Risk Management) – ניהול הגזברות והסיכונים", אמר ישי שנידובר, מנכ"ל AGR-e. "שוק מערכות ה-TRM ברחבי העולם הולך וגדל במהירות. יותר ויותר ארגונים בוחרים במערכות אלו על מנת לשפר את ניהול המזומנים, הנראות (visibility) של המזומנים, והיכולת לבצע חיזוי של תזרים המזומנים.

"השאיפה היום של חברות וארגונים הינה לאפשר בקרה ביעילות מקסימלית על חשבונות הבנקים, תוך תחזית מדויקת ככל האפשר של ההוצאות וההכנסות", ציין שנידובר. "בנוסף לכך מבקשים ארגונים וחברות לשפר את האינטגרציה של מחברות הגזברות עם מערכת ה-ERP הארגונית וליצור קשר חזק יותר בין מחלקת הגזברות לתהליכי קבלת ההחלטות בארגון".

אשר ונטורה, מנהל המוצרים ב-AGR-e, תיאר את הפטיש והסדן של הגזבר – מחברות הגזברות מצד אחד, התחזיות התזרימיות מצד שני, ובתווך נתוני הבנקים.  "מטרת תחזיות התזרים היא לנהל את כספי האירגון ברמה האסטרטגית, תוך עמידה  ביעדים הפיננסיים הנגזרים מתחזיות תקציביות", אמר ונטורה. "התחזיות מבוססות על מערכות ERP, נתוני תקציב ותכנון, נתוני מימשקים. ודפי בנק".

"יש לציין כי במקביל לגזבר פועל החשב שמטרתו היא לבצע התאמות בנקים על פי הכללים החשבונאיים", הוסיף ונטורה. "מקורות הנתונים לצורך זה הם נתוני הנהלת החשבונות במערכות ה-ERP ודפי הבנק". בנוסף להצגת המוצר, הציגו נציגי אל-על, בתי הזיקוק ודלק את היישום של Cash4ERP בארגוניהם.

"יום העיון הינו נדבך נוסף במערך פעילויות שמארגנת NessPRO לחברות וארגונים במטרה להציג את האפשרויות הנרחבות הגלומות במוצרי תוכנה חדשניים, בתחומים שונים", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "כמו כן, Cash4ERP הוא גם פתרון תפעולי וגם פתרון אסטרטגי המסייע בהשגת היעדים העסקיים".

Cash4ERP מאפשר למנהלי הכספים בארגון ניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים. Cash4ERP, שהינו Add-On למערכות ה-ERP כגון סאפ, אורקל ופריוריטי מאפשר שמירה על קשר דו כיווני של עידכון ומשיכת נתונים בו זמנית ובזמן אמת. חיבור זה מאפשר איחוד המקורות הכספיים לצורך הבטחת נזילות ובקרה על יתרות וחיובים בנקאיים. תהליכי העבודה המובנים ב- Cash4ERP משקפים את הפרקטיקות המובילות לניהול גזברות ותזרים מזומנים בארגונים.

אירועים קרובים