סטיב באלמר דמע והודה שהוא חלק גדול מהבעיה במיקרוסופט

מנכ"ל הענקית מרדמונד שוב לא הסתיר את התרגשותו כאשר זה נוגע לביצועי החברה: "אולי אני סמל של עידן ישן, ואני צריך להמשיך הלאה. אני גדול, קירח ומדבר בקול רם. הדרך של מיקרוסופט להיכנס לעידן החדש היא על ידי מנהיג חדש שיאיץ את השינוי"

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), דמע בראיון עיתונאי והודה שהוא היה חלק גדול מהבעיה בענקית מרדמונד. לדבריו, החברה צריכה לחשוב מחדש על המבנה הניהולי שלה על מנת שתצליח בעתיד. הוא אמר את דבריו לוול סטריט ג'ורנל (The Wall Street Journal)

"בסופו של יום, אנחנו צריכים לשבור דפוס. תתמודד עם זה: אני הוא הדפוס", אמר באלמר. "אולי אני סמל של עידן ישן, ואני צריך להמשיך הלאה. כמה שאני אוהב את כל מה שאני עושה, הדרך הטובה ביותר למיקרוסופט להיכנס לעידן חדש היא על ידי מנהיג חדש שיאיץ את השינוי".

באלמר, שאמור לפרוש באוגוסט 2014, אמר שמאז אוקטובר לפני שנה, הוא מנסה לשנות את האסטרטגיה העסקית של מיקרוסופט, כך שהחברה תתמקד במיחשוב ענן ובעולם הנייד יותר מאשר במקורותיה של החברה, בתחנת העבודה. עם זאת, הוא אמר כי שיעור השינוי לא היה מהיר מספיק ותסכולם של חברי ההנהלה גדל. הוא מתח ביקורת על ג'ון תומפסון, המנכ"ל לשעבר של סימנטק (Symantec), המשמש כחבר מועצת המנהלים של מיקרוסופט. תומפסון אמר לעיתון כי לא הכריח את באלמר להתפטר, אבל דחף אותו ממש קשה לנוע מהר יותר. "היי אחי, בוא נגמור עם זה", אמר תומפסון לבאלמר.

באלמר אמר כי יש לו סגנון ניהול מיוחד וישן, שחלחל לחברה במהלך 13 השנים שבהן שימש כמנכ"ל. "אני גדול, אני קירח ואני מדבר בקול רם", ציין בהלצה עצמית. באלמר אמר שהוא לא מוכר את אחזקותיו העצומות בחברה, ושהיה מעוניין להישאר בהנהלה שלה. לדבריו, הוא אינו מעוניין בניהול חברה גדולה אחרת, אבל קיבל כמה הצעות מעניינות, לרבות אימון קבוצת הכדורסל בבית הספר של בנו.

כזכור, באלמר בכה לא מכבר באירוע הפרידה שלו מעובדי החברה. "מיקרוסופט היא כמו הילד הרביעי שלי. ילדים עוזבים את הבית, ובמקרה הזה כנראה שאני עוזב את הבית", אמר בחודש ספטמבר האחרון, עת הודיע על עזיבתו לאחר 33 שנים בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים