תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם שותף לקראת אירוע לקוחות של חברת Fortinet ב-19 בנובמבר

שיחה עם עופר ישראלי, מנהל קבוצת Enterprise ולקוחות אסטרטגיים בבזק בינלאומי

17/11/2013 16:42

ספר על הארגון בו אתה עובד.
בזק בינלאומי היא חברת האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, ונמנית עם החברות המובילות בתחומי מיחשוב ענן, IT, אינטגרציה ותקשורת לעסקים.

החברה מתמחה בכל תחומי התכנון, הקמה, הטמעה וניהול של רשתות תקשורת, אבטחת מידע, מחשוב וטלפוניה מורכבות ומשולבות. לבזק בינלאומי לא רק רשת ה-DATA CENTERS המתקדמת בישראל, כי אם גם תשתית תקשורת עצמאית מישראל לאירופה – הכבל התת-ימי הישראלי הראשון אותו הקימה החברה. השילוב ההוליסטי של פתרונות IP בינלאומיים, מקומיים וארגוניים חדשניים, יחד עם מנעד פתרונות ה-IT ומיחשוב הענן, מעניק מענה מקיף ואינטגרטיבי לכל דרישה עסקית תחת קורת גג אחת.

אילו מוצרים של Fortinet אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
אנו מטמיעים אצל לקוחותינו את מגוון הטכנולוגיות של Fortinet, המובילה את תחום ה-UTM; החל מפתרונות Next Generation Firewall דרך פתרונות Secure Web Gateway וכלה בפתרונות מורכבים להגנה ממתקפות Cyber. מגוון המוצרים של Fortinet מאפשר הגנה מקצה לקצה ומתאימים לכל סוגי הלקוחות. אנו בבזק בינלאומי מתמחים בפתרונות אלו, מספקים ומטמיעים אותם ללקוחות קטנים כגדולים במשק הישראלי.

מדוע בחרתם לעבוד עם Fortinet? מה הערך המוסף ש-Fortinet נותנת לשותפים שלה?
כספק אבטחת מידע מוביל, בזק בינלאומי רואה לנגד עיניה את טובת לקוחותיה. לחברת Fortinet יש פתרונות אופטימליים המשלבים הפעלה פשוטה, ניהול, שרידות גבוהה, יציבות ואמינות רבה.

מהם לדעתך המוצרים הפורצי דרך של Fortinet, שמבדלים אותה ממתחרותיה?
מוצר הדגל של Fortinet הוא Fortigate, המצטיין הן בביצועים גבוהים מאוד והן ב-Latency נמוך מאוד. יכולות אלו חשובות מאוד בעיקר בסביבות DataCenter ובאות לידי ביטוי בזכות הארכיטקטורה הייחודית של Fortinet (שימוש במעבדים ייעודיים – ASIC) המאפשרת עיבוד נתונים בנפחים גדולים ביעילות גבוהה.

יכולת חשובה נוספת הינה היכולת לבצע וירטואליזציה של מכונות רבות על מכונה פיזית אחת, יכולת זו, מאפשרת ביצועים גבוהים יחד עם צמצום במספר המכונות הנדרשות, יתרון שמאפשר חסכון במקום פיזי ואנרגיה.

אירועים קרובים