Medicalog: האפליקציה שתסייע לכם לתעד את ההיסטוריה הרפואית

אם אתם רוצים לדעת מתי הייתה לכם שפעת בפעם האחרונה, באילו מחלות היה הילד שלכם חולה בעבר הקרוב או עד כמה הטיפול שנתן הרופא שביקרתם אצלו בפעם האחרונה אמנם עזר, Medicalog יכולה לשמש עבורכם כלי עזר טוב מאוד ● כל מה שצריך הוא רק להתמיד ולתייק

תיעוד ההיסטוריה הרפואית הוא דבר חשוב מאוד: הוא מאפשר לנו לזכור האם הילד כבר היה חולה באדמת, האם חלינו בעבר במחלות שיכולות לגרום להבין טוב יותר את מצבנו הבריאותי הנוכחי ואפילו דברים פשוטים יותר כמו מתי ערכנו באחרונה בדיקת דם. זה עניין שהולך ונעשה מסובך ככל שהמשפחה גדולה יותר, ורבים מאתנו ודאי היו שמחים לו היה מישהו, או משהו, שעושה סדר בבלגן.

ובכן – יש: האפליקציה Medicalog, שהיא מעין בסיס נתונים אישי שמטרתו לספק לנו את הכלים הנדרשים לתעד מחלות בתא המשפחתי שלנו, מכל היבט שלהן. היא מאפשרת לעשות זאת עבור כל אחד מבני המשפחה בנפרד, כך שבכל רגע ניתן לראות מהו מכלול הבעיות הרפואיות שלו ולחזות בהיסטוריה הבריאותית שלו בשנה האחרונה (אי אפשר מעבר לכך).

האפליקציה מאפשרת להיכנס לתיק הרפואי האישי של כל אחד מבני המשפחה לאחר שמחכים בערך דקה וחצי. ניתן לדווח על גבי לוח השנה על היום בו נכנסנו אליו כיום מחלה ולבחור סימפטומים מתוך רשימה ארוכה, לפי אזור בגוף או סימפטומים כלליים יותר. אם ביקרתם אצל הרופא ואתם יודעים מה יש לכם, ניתן להכניס את שם המחלה, שם הרופא, שמות התרופות שהוא נתן לכם וכל סוג אחר של טיפול בה. כמו כן, אתם יכולים לרשום האם הרופא ציווה עליכם לנוח בבית, ואם כן – לכמה ימים, ועוד פרטים, מלאים ככל האפשר.

Medicalog מאפשרת להסתכל אחורה ולראות מה בדיוק רשמתם בכל יום. אפשר גם להוסיף לגבי כל יום דיווח שכולל את אחד או יותר מהקריטריונים הספציפיים שרשמתי למעלה, וכן להוסיף הערה כללית, למשל: היום איציק הרגיש טוב יותר מאשר אתמול. כמו כן, אם המחלה החלה יום לפני כן, ניתן להעתיק את כל הפירוט שמופיע ליום הקודם, על ידי לחיצה על "העתק לאתמול".

ימי המחלה מסומנים על גבי לוח השנה בכוכבים צבעוניים. כל צבע מסמל את אחד מפני המשפחה, כפי שבחרתם בכניסה הראשונית לאפליקציה. בנוסף, אתם יכולים לצפות בדו"חות שמיוצרים במקביל להזנת הנתונים השונים, למשל: טיפולי מומחים, טיפולים נוספים, מחלות ותרופות. יצוין שאפשר לבצע גיבוי לכל הנתונים, דרך דף ההגדרות.

בסופו של דבר, Medicalog היא גן עדן לכל אלה שאוהבים לתייג ולתייק, או לדעת על ההיסטוריה שלהם ושל בני משפחתם. היא לא עושה משהו קסום, אבל מספקת את הכלים למי שרוצה לשמר את המידע הרפואי בנוגע למשפחה שלו.

אם אתם לא מסוג האנשים שישמרו פרטים מלאים על כל מחלה וידאגו לתיעוד מלא ורציף שלה, Mediaclog לא תעזור לכם. בכלל, אולי רצוי שתתחילו לתעד, משום שגם אם זה לא יועיל, זה בטח לא יזיק. אם אתם אוהבים לתעד או לפחות חושבים שזה חיוני, בטווח הארוך יכולה האפליקציה הזו לעזור רבות, מכל הבחינות. כך, למשל, תוכלו לראות ולהזכיר לעצמכם האם התרופה שנטלתם במחלה הקודמת אמנם עזרה, האם הרופא נתן טיפול טוב או שכדאי ללכת לרופא אחר וממה כדאי להישמר. בכל מקרה – רק בריאות.

להורדת Medicalog מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים