בינת אלקטרוניקה תפיץ את מוצרי Netscout בישראל

המפיצה תשווק את הפתרונות המיועדים ללקוחות ארגוניים ולספקי שירותי תקשורת, וכן את פתרונות האופטימיזציה של החברה האמריקנית

בינת אלקטרוניקה מקבוצת רד-בינת תפיץ בישראל את מוצרי Netscout האמריקנית, הפועלת בתחום ניטור ואופטימיזציה לצורך אבטחת רמת ביצועים, הבטחת זמינות ושרידות גבוהה של הרשת הארגונית, וכן יצירת חווית משתמש מקסימלית של השירותים והאפליקציות על גבי רשתות מבוססות IP.

בינת אלקטרוניקה תשווק את הפתרונות המיועדים ללקוחות ארגוניים ולספקי שירותי תקשורת, וכן את פתרונות האופטימיזציה של החברה. הפתרונות כוללים ניטור תשתיות רשת, ניטור שירותי תקשורת אחודה (Unified Communication), ניטור ביצועי הדטה סנטר וניטור ביצועי האפליקציות בארגון. זאת, ללא התקנת סוכנים, קונפיגורציה ברמת השרתים הארגוניים או רכיבי הרשת.

על פי החברה, מוצרי Netscout ייחודיים בכך שהם מתבססים על פלטפורמה אחת המספקת הן אופטימיזציה והן ניטור התשתית והאפליקציות, תוך ביצוע התאמה מלאה מרמת האפליקציה לתשתיות הרשת ולהיפך. תכונות אלו מאפשרות להקטין את היקף התקלות וזמן ההשבתה של השירותים הניתנים על גבי הרשת.


אבי בראל
, מנכ"ל בינת אלקטרוניקה: "Netscout הוא כיום היצרן המוביל בעולם בתחום ניטור ביצועי רשת ואפליקציות. פתרונותיו מעניקים לארגונים מענה אופטימלי מבחינת יחס עלות מול תועלת והחזר על ההשקעה, לטווח הבינוני והארוך. כחברה האמונה על אספקת פתרונות מהמתקדמים בתעשייה לשוק הישראלי, בינת אלקטרוניקה שמחה להציע גם את פתרונות Netscout המתאימים ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים