תוכן שיווקי

קוואליסיסטמס אירחה חבר קונגרס במשרדיה בעמק הסיליקון

"קוואליסיסטמס מחברת בין תהליכים, תחומים ואנשים והתפקיד שלה קריטי", אמר חבר הקונגרס, מייק הונדה ● "למדתי שיש הרבה דברים שאנו יכולים לעשות בהתאמת המדיניות האמריקנית בנושאים כמו ויזות וחסמים אחרים שמקשים על העברת עובדים ומידע לפה" ● לדבריו, "הגדלת הפעילות הישראלית של חברות וסטארט-אפים באזור תאחד את שתי המדינות שלנו, כאילו היינו ישות אחת"

19/11/2013 01:24

מאת אנשים ומחשבים USA

קוואליסיסטמס (QualiSystems), המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול ואוטומציה של רשתות תקשורת, סביבות בדיקה ו-IT, זכתה בשבוע שעבר לביקור מרגש במיוחד: חבר הקונגרס האמריקני מייק הונדה (מחוז 17, קליפורניה) הגיע לסיור במטה החברה שבעמק הסיליקון, כדי ללמוד עוד על קוואליסיסטמס ולשמוע על הצלחתה המרשימה בארצות הברית. אל חבר הקונגרס התלוו נציגי הקונסוליה הישראלית בסן פרנסיסקו, ובראשם ד"ר אנדי דוד – הקונסול הכללי לצפון מערב ארצות הברית, וגילי עובדיה – הנספח הכלכלי.

את המפגש פתח ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס, שסיפר על החברה וציין בפני חבר הקונגרס הונדה כי מלבד הפעילות המשגשגת בקליפורניה, הקימה באחרונה קוואליסיטסמס נציגות גם בחוף המזרחי, עם משרדים בניו-ג'רזי ובצפון קרוליינה. חבר הקונגרס התעניין בשותפים העסקיים של החברה, במוצריה ובתוכניות ההתרחבות העתידיות שלה. בנוסף, דנו השניים בחסמים החוקיים שעומדים בפני חברות ישראליות הפועלות בקליפורניה, ובראשם ויזות עבודה ואספקטים נוספים של חוקי ההגירה, תקנות והקלות מס והקריטריונים והדרישות לקבל מענקים שונים מטעם המדינה והממשל הפדראלי בארצות הברית.

"היה מעניין לגלות כמה חברות ישראליות פועלות פה באזור מפרץ סן פרנסיסקו, ובעיקר במחוז 17", סיפר חבר הקונגרס הונדה לאחר המפגש. "למדתי שיש הרבה דברים שאנו יכולים לעשות בהתאמת המדיניות האמריקנית בנושאים כמו ויזות וחסמים אחרים שמקשים על העברת עובדים ומידע לפה. אנחנו בודקים את הנושאים הללו ואני לא חושב שהטיפול בהם יהיה מסובך". הוא ציין, כי "קוואליסיסטמס מחברת בין תהליכים, תחומים ואנשים והתפקיד שלה קריטי. בדיקות וניהול תשתיות הם תחומים שלא ידעתי להעריך עד היום, אבל מעתה, כשאסתכל ואשתמש בדברים ביומיום, אהיה מודע לכך יותר".


צילום ועריכת וידיאו: אנשים ומחשבים USA

"העניין הגדול מצד חבר הקונגרס הוא בעיקר בתרומה הכלכלית שיש לחברות הטכנולוגיה הישראליות הפועלות כאן לשוק האמריקני, ותרומתן לייצור מקומות עבודה באזור", אמר ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס. "ככל שאתה צומח מהר יותר, כך אתה תורם רבות באופן ישיר ועקיף לחברות אחרות איתן אתה עובד ולשותפים העסקיים שלך. דיברנו לא מעט על הקשר בין השוק והטכנולוגיה הישראלים, לבין השוק והטכנולוגיה האמריקניים, ועל הרצון של חברות ישראליות למקסם את הקשרים העסקיים בין שתי המדינות, ועל חשיבות הפנייתם של מענקים שונים שיאפשרו לחברות הישראליות להתבסס בשלבים בהם הן צומחות ומתפתחות פה בשוק".

חבר הקונגרס מייק הונדה מאזין לדבריו של ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס

תמונה קבוצתית. מימין: גילי עובדיה, הנספח הכלכלי של ישראל בחוף המערבי; עמית לובובסקי, מייסד וסמנכ"ל, טוקאון; ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס; חבר הקונגרס מייק הונדה; ד"ר אנדי דוד, הקונסול הכללי לצפון מערב ארצות הברית

ד"ר אנדי דוד, הקונסול הכללי לצפון מערב ארצות הברית, אמר כי "ההצלחה של חברות ישראליות היא ההצלחה שלנו, כמדינה. זה חלק מהדימוי שאנחנו מנסים לשדר לעולם – שישראל היא מקור לחדשנות, מה שנקרא 'Inspirational Creativity' (יצירתיות מעוררת השראה). זה המותג שאנחנו מנסים לקדם, ואנחנו מנסים לקדם אותו כי הוא אמיתי. זה לא רק סיפור, זה באמת נכון. ההצלחה של קוואליסיסטמס יכולה לשרת אותנו מאוד מהבחינה של חיזוק המותג הזה, חיזוק המסר, ולהוות השראה להמון אמריקניים וישראלים אחרים, להמשך שיתוף הפעולה ביניהם ולטוב שיוצא מזה".

ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס

"אחד הדברים שחלק מהקוראים לא בהכרח מודעים אליו, הוא גודל ההצלחה שאנחנו זוכים לה", ציין אלכס הנת'ורן, סגן נשיא לשיווק בקוואליסיסטמס. "מנקודת מבט גלובלית, יש לקוואליסיסטמס למעלה מ-200 התקנות לקוח. ואנחנו לא מדברים על לקוחות קטנים, אלא על ארגונים ברמה בינלאומית: ספקי השירותים הגדולים בעולם, חברות סלולר, חברות כבלים, השמות המובילים בייצור טכנולוגיה, ארגוני אנטרפרייז גלובליים וסוכנויות ממשלתיות גדולות מאוד. אלה ארגונים שאימצו את הטכנולוגיה שלנו כדי לבצע אופטימיזציה במעבדות הבדיקה, במרכזי המיחשוב והדאטה-סנטרס ובתשתיות התקשורת שלהם, כדי לעבוד באופן אג'ילי יותר ולהניע את עסקיהם קדימה".

"אני צופה שבשנתיים-שלוש הקרובות קוואליסיסטמס תמשיך לגדול בצורה די אגרסיבית בשוק הבדיקות", הוסיף ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס. "נמשיך לתמוך בלקוחות שלנו, ולהתרחב עם לקוחות נוספים בעולם הסטורג', יצרני התקשורת ומפעילי תקשורת בארצות הברית ובעולם".

חבר הקונגרס הונדה סיכם באומרו, כי "הגדלת הפעילות הישראלית של חברות וסטארט-אפים באזור תשפר את הכלכלה ותיצור מקומות עבודה, ויחד עם זאת תאחד בין שתי המדינות בצורה משמעותית, כאילו היינו ישות אחת. אני חושב שזה בריא עבורנו ואני מצפה לתרום לתהליך הזה".

אירועים קרובים