זופו הסינית תשיק את הסמארטפון הראשון בעולם עם מעבד 8 ליבות

המכשיר, שיושק בעוד שלושה ימים, יהיה הראשון שיאפשר את הפעלתן של 8 הליבות בו זמנית ● לפי הערכות מדובר בסמארטפון ZP1000, שמגיע עם מסך 5 אינץ', זיכרון עבודה של 2 ג'יגה-בייט, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, מצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסלים ואחורית של 13 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח של 3,000mAh

זופו (Zopo) הסינית תהיה החברה הראשונה בעולם שתשיק טלפון חכם עם מעבד 8 ליבות. מדובר במערכת העל שבב מתומנת הליבות של מדיה-טק (MediaTek), עליה הצהירה החברה בסוף יולי. ההשקה תבוצע בעוד שלושה ימים.

המערכת המדוברת, MT6592, היא הראשונה שתאפשר הפעלת שמונה ליבות בו זמנית במקרה הצורך. סמסונג (Samsung) אמנם כבר משתמשת במעבד Exynos Octa, אך במקרה הזה מדובר בשני צברים של ארבע ליבות שאינם יכולים לעבוד במקביל.

החברה לא מסרה פרטים מלאים על הטלפון. ככל הידוע מדובר ב-ZP1000 – טלפון עם מסך בגודל 5 אינץ', זיכרון עבודה של 2 ג'יגה-בייט, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, מצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסלים ואחורית של 13 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח עבודה של 3,000mAh.

הכוונה של זופו היא למכור כמות מצומצמת של 5,000 יחידות בלבד מהמכשיר, לפחות בהתחלה, אבל להבדיל מהרבה חברות סיניות אחרות, שמגבילות את המכירות שלהן למקומות מסוימים, היא תמכור את המכשיר ברחבי העולם.

הטלפון הזה של זופו הוא אחד מבין כ-25 דגמים שמבוססים על שבב שמונה הליבות "האמיתי", שלפי מדיה-טק אמורים להגיע לשוק בחודשים הקרובים.

בחודש שעבר היתה זו UMI, יצרנית טלפונים סינית קטנה יחסית, שהכריזה על הטלפון X2S, אף הוא עם מעבד 8 ליבות מבית מדיה-טק, אולם מכשירים אלו טרם הגיעו לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים