תוכן שיווקי

"שימוש באינפורמטיקה מאפשר לספק ללקוחות FormIT פתרונות נוספים והרחבות מהפלטפורמה על פי צרכים ספציפיים"

לקראת אירוע FormIT: שיחה עם אסף שפר מנהל לקוחות אסטרטגיים - אינפורמטיקה, קבוצת אמן

18/11/2013 14:58

מהם הפתרונות שאינפורמטיקה מספקים ל-FormIT?
אינפורמטיקה מספקת את ליבת "המנוע" של FormIT. למעשה, במקום לפתח את החלקים במוצר שנדרשים לביצוע אינטגרציה, עיבוד המידע והעברתו וכן ניהול כל תהליכי העיבוד של פלטים ארגוניים, נעשה שימוש במנוע ה-PC (ר"ת Power Center) של אינפורמטיקה. הרעיון להשתמש במוצר מוכח ומוביל בעולם כחלק ממוצר ייעודי, חסך הרבה מאוד עבודת פיתוח מחד ומאידך מאפשר פונקציונאליות אין סופית למעשה שחלקה הניכר קשור ביכולות ה-PC.

איסוף המידע ממקורות התוכן (בסיסי נתונים, קבצים, Services, מערכות ועוד) שונה בכל ארגון. שימוש באינפורמטיקה אשר אחת החוזקות שלה הנו הקישוריות שלה לכל מקור קיים, מאפשר התמששקות למקורות התוכן בלחיצת כפתור. גם אופן ההתממשקות כפעולת אצווה או ב-real time משתמש ביכולות אינפורמטיקה. בנוסף, כל מנוע עיבוד המידע לאחר הבאתו לממשק ה-FormIT מבוסס על אינפורמטיקה, וככזה מאפשר ביצוע מניפולציות וחישובים על המידע בצורה פשוטה ומהירה וללא פיתוח בקוד. גם ממשקי הניהול והניטור של המוצר עושים שימוש ביכולות של ה-Power Center של אינפורמטיקה.

יתרה על כך, שימוש באינפורמטיקה מאפשר לספק ללקוחות FormIT פתרונות נוספים והרחבות מהפלטפורמה על פי צרכים ספציפיים כגון בדיקות תקינות בהעברת נתונים בין סביבות, טיפול באיכות וטיוב נתונים, פתרונות ארכוב חכמים ועוד.

מה הקשר בין אינפורמטיקה ו-FormIT?
FormIT הוא מוצר פרי פיתוח של אמן אשר פותח לפני כעשור כחלק מדרישות ורגולציה לתחום הבילינג בעולם הטלקום. בזמנו נעשה שימוש רב בטכנולוגיות המתקדמות של אינפורמטיקה בעיקר לצורך הסבות ו-ETL. לאחר הבנה של צרכי הלקוחות הוחלט להשתמש ב-Power Center של אינפורמטיקה כמנוע העיבוד ואינטגרצית המידע ל-FormIT. כך התחיל למעשה ה-FormIT להיות פתרון טריוויאלי בעולם הטלקום לשם ביצוע נושאי החיוב (בילינג) והפצת המידע במספר צורות (דפוס, מייל, פקס, SMS). כיום ה-FormIT עושה שימוש נרחב יותר ויותר ביכולות וטכנולוגיות של אינפורמטיקה ומאפשר ללקוחות FormIT המגוונים לקבל פתרון מלא לכל נושא הפצת המידע והפלטים הארגוניים מא' עד ת', או על ידי ביסוס מודולים ספציפיים בלבד, כגון טיפול רק בנושא עיבוד המידע או הפצת המידע.

מהם היתרונות שאינפורמטיקה מספקת ל-FormIT ומה הסיבה ששתי המערכות מתפקדות כל כך טוב ביחד?
אינפורמטיקה תמיד שלטה בתחום בראש ובראשונה בעיקר בגלל התפיסה של החברה לאפשר במוצריה ממשקים לביצוע עבודות מורכבות שאינן דורשות ידע בפיתוח/תכנות וביכולות החיבור שלה לכל מקור מידע. יכולות אלו מאפשרות לארגונים לעשות שימוש במשאבי IT  קיימים שיש להם ולחסוך הרבה מאוד כסף ומשאבים, אך לספק תוצרים מהמתקדמים והחכמים ביותר. אינפורמטיקה מסתכלת תמיד לעתיד מבחינת יכולות טכנולוגיות וקישוריות. היות ותפיסת ה-FormIT הוא איסוף של מידע ממקורות מידע שונים (אינטגרציה), עיבוד מורכב של המידע ויצירת פלטים ארגוניים (חשבוניות, מכתבים, הצעות מחיר, התראות וכיו"ב) וכן ניהול והפצה חכמה של המידע למגוון מקורות קצה והוא מבוסס על תהליכי ניוד מידע, ה-Power Center של אינפורמטיקה הוא כמו כפפה ליד למטרות אלו. זו גם הסיבה ש-Formit מאוד ייחודי ומתקדם ולמעשה מאפשר יכולות ופונקציונאליות שלא קיימות באף מוצר מתחרה.

אירועים קרובים