בתוך 24 שעות: נמכרו מיליון יחידות של פלייסטיישן 4

המכירות עוקפות בענק את הציפיות הצנועות יחסית של סוני ולפי שעה מתקדמות בקצב מהיר יותר מהשיאנית הקודמת בתחום הקונסולות, פלייסטיישן 2 ● הנתונים מתייחסים לצפון אמריקה בלבד, כאשר ההשקה באירופה ודרום אמריקה תיערך ב-29 בנובמבר

הצלחה אדירה לפלייסטיישן 4 (PlaySration 4), קונסולת המשחקים החדשה של סוני (Sony): יממה לאחר ההשקה הרשמית בחנויות, מדווחים היום (ב') על מכירת מיליון יחידות מהקונסולה הפופולרית. הנתונים מתעצמים נוכח העובדה שמדובר בארצות הברית וקנדה בלבד. הודעה על כך ניתנה בטוויטר (Twitter) על ידי אנשי החברה. כעבור מספר שעות יצא גם אישור רשמי.

הציפיות של סוני עצמה היו צנועות יותר: מכירת 3 מיליון יחידות מהקונסולה במחיר של 399 דולר עד תום תקופת החגים האמריקנית, כלומר עד סוף שנת 2013. לגבי העתיד הרחוק, ציפיות החברה הוערכו בכ-5 מיליון יחידות עד לסיום הרבעון הראשון של 2014, סיום השנה הפיסיקלית של החברה.

המכירות בפועל, כאמור, עולות בינתיים על הציפיות של החברה. המכירות לפי שעה מתעלות אפילו על השיאנית הקודמת בתחום הקונסלות, פלייסטיישן 2.

נשיא ומנכ"ל קבוצת הבידור הממוחשב של החברה, אנדרו האוס, אמר כי המכירות ממשיכות להיות חזקות גם לאחר היום הראשון, ושהחברה מצפה להמשך דומה של ההתלהבות גם עם תחילת המכירות באירופה ובדרום אמריקה, ב-29 בנובמבר.

עם זאת, ההשקה לא עברה באופן חלק לחלוטין. יש כבר משתמשים שטוענים שהקונסולה נתקעת מדי פעם, ואחרים שמספרים כי הקונסולה מציגה את 'פס המוות הכחול' – תופעה שמראה שהיא שאינה מצליחה ליצור את החיבור לצורך הצגת התמונה בטלוויזיה, כך שלמעשה הקונסולה חסרת שימוש.

מסוני נמסר כי היא בודקת את המקרים הללו כדי לוודא שלא מדובר בבעיות חומרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים